וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב ישיר בוואלה!: פנברחצ'ה/אולקר - מכבי תל אביב

7.3.2013 / 9:56

במכבי תל אביב דרוכים לקראת פנרבחצ'ה/אולקר (21:45, ישיר בוואלה! ובאפליקציות), שון ג'יימס משיב לביקורות התקשורת. שון ג'יימס: "קל לבקר כי לאף אחד אין מושג מה קורה"

קובי אליהו

מכבי תל אביב תתמודד הערב (חמישי, 21:45, שידור ישיר בוואלה! ובאפליקציות האייפון והאייפד) בעוד משחק גורלי בעונה האירופית מול פנרבחצ'ה/אולקר הטורקית. הטורקים, שהחליפו לפני שבוע את המאמן סימונה פיאנג'יאני, נמצאים במאזן דל של 7:2 ולכן איבדו סיכוי לעלות להצלבה. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, ליאור אליהו נפצע אמש במהלך האימון המסכם, סובב את הקרסול ובקבוצה מנסים להכשיר את השחקן לקראת המשחק הקריטי.

שון ג'יימס, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"אני חושב שיש לאחרונה יותר מאמץ קבוצתי וזה מה שתרם לנו להשיג את שני הניצחונות האחרונים". שון ג'יימס/ברני ארדוב

שון ג'יימס, שמודע לחשיבות המשחק, אמר: "זה משחק שחשוב לנו מאוד ואנחנו לא מזלזלים בשום משחק. אני חושב שיש לאחרונה יותר מאמץ קבוצתי וזה מה שתרם לנו להשיג את שני הניצחונות האחרונים. במשחק שהפסדנו לחימקי יכולנו גם לנצח. עכשיו יש לנו תחושת דחיפות ולכן אני מקווה שנוכל לנצח גם ביום חמישי, כמו במשחקים האחרונים שעשינו כשהורדנו את כמות הטעויות וזה מה שיעזור לנו לנצח את פנרבחצ'ה/אולקר".

על הביקורות שנשמעות הוסיף האמריקאי: "אנו לא מדברים בחדר ההלבשה על התקשורת או על מה אנשים אומרים. אנחנו לא מקשיבים לזה. תמיד קל להיות בחוץ ולצאת בהאשמות שהמאמן ככה וככה, שדווין סמית' או שון לא עשו את זה ואת זה, אבל הם לא נמצאים בחדר ההלבשה, הם לא נמצאים באימונים. קל להגיד את כל הדברים הללו כי אין להם מושג מה קורה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
עו"ד שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב. קובי אליהו
"ברור שאם אנחנו רוצים לעלות שלבים, חייבים לנצח גם את פנרבחצ'ה אולקר וגם את חימקי בבית, אבל כרגע אנחנו מתמקדים רק במשחק הנוכחי". שמעון מזרחי/קובי אליהו

יושב ראש מכבי תל אביב, שמעון מזרחי, אמר לוואלה! ספורט: "ערכנו אימון באולם שהינו חדיש ויפה, וקיבלנו אותנו יפה מאוד כאן. צפוי להיות קהל רב במשחק, צפינו בווידאו מהמשחק בינינו בארץ, ואני מקווה שנגיע מוכנים למשחק. ברור שאם אנחנו רוצים לעלות שלבים, חייבים לנצח גם את פנרבחצ'ה אולקר וגם את חימקי בבית, אבל כרגע אנחנו מתמקדים רק במשחק הנוכחי". על הפציעה של אליהו אמר מזרחי: "בסיום האימון ליאור סובב קלות את הקרסול ואני מקווה שהוא יהיה כשיר למשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully