וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש: "20 אחוז משכר השחקנים הוא 'מס באר שבע'"

6.3.2013 / 14:18

יממה לאחר ההודעה של ברקת לאלישע לוי ("הכן הקבוצה לעונה הבאה"), במועדון מנסים להדוף הביקורות על שכר השחקנים

one

בצל ההודעה של אלונה ברקת לאלישע לוי כי הוא זה שיכין את הקבוצה גם לעונה הבאה, בהפועל באר שבע מנסים להדוף את הביקורות נגד הקבוצה בשבועות האחרונים. במועדון טוענים כי הביקורות בנוגע לשכר השחקנים במועדון אינן מוצדקות, משום שהן אינן משקפות ערך ריאלי של שכר השחקנים, ש"סובל" מתנודות גבוהות יותר ביחס למועדונים אחרים.

"אנשים תוקפים את המועדון ומשווים הצלחה לתקציב, אבל כנראה לא שמעו את המושג 'מס באר שבע'", אמרו אמש. "מדברים על תקציב של 30 מיליון שקל, אבל לא מבינים שכדי להביא שחקן לבאר שבע צריך לתת לו שכר גבוה בשיעור של 20-25 אחוז כ'מענק שכנוע' ופיצוי על מעבר המשפחה. לא כל שחקן מוכן להגיע בפחות. זאת אחת הסיבות שבגללה פספסנו את מהראן ראדי".

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מקבל אשראי מאלונה. אלישע לוי/ברני ארדוב

כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, הבעלים שוחחה עם אלישע לוי וביקשה ממנו להכין את הקבוצה לעונה הבאה, בכפוף להישארות הקבוצה בליגה. ההודעה מגיעה דווקא על רקע ביקורת גדולה סביב הקבוצה במחזורים האחרונים ושמועות לפיהן המאמן עשוי שלא להמשיך בקבוצה. היא גם מזכירה את ההחלטה למנות את קלינגר למאמן לעונה נוספת, בתחילת חודש מרץ 2011, תקופה לא טובה של הקבוצה שהגיע יממה לאחר תבוסה לקרית שמונה.

שחקן בקבוצה ניסה להסביר: "יש אכזבה מסוימת במועדון, ואף אחד לא מסתיר אותה. כולם כאן שאפו להגיע לפלייאוף העליון. אבל זה מה שקורה כאן כל עונה. אפשר להגדיר את כל העונות האחרונות ככישלון טוטאלי, ואפשר לראות את הדברים בצורה שונה. להבין שזה המקום הריאלי של באר שבע, בין מרכז הטבלה לתחתית. צריך לזכור שהעונה עדיין לא נשארנו בליגה, אבל הלחץ הוא בפירוש קטן יותר מאשר בעונה שעברה".

אחת ההחלטות שעומדות מאחורי השיחה בין הבעלים למאמן, היא רצון להפגין יציבות ולא להחליף מאמן מדי עונה. מאז שעלתה הקבוצה לליגת העל אימנו בה גיא עזורי (התפטר בתקופת מחאת האוהדים), קלינגר (התפטר דווקא לאחר ניצחון על הפועל חיפה) וגיא לוי (השאיר את הקבוצה בליגה, אבל לא הסתדר עם חלק מאנשי המועדון וברקת החליטה למנות מאמן עם רזומה גדול יותר), ובסך הכל רשם המועדון מבירת הנגב 13 חילופי מאמנים בעשור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
פטריק אוסיאקו שחקן הפועל באר שבע לפני משה לוגסי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יחסר מול רמת השרון. פטריק מול אוסיאקו, מימין/ברני ארדוב

ובתוך כך, אלישע לוי החל בהכנות למשחק הליגה הקרוב מול רמת השרון, בו הוא יחסר את פטריק אוסיאקו (צהובים), ויליאם סוארס (פצוע) ואופיר דוידזאדה (צהובים). אתמול תורגל הרכב הכולל את עודד גביש (בן והבה בנבחרת האולימפית וישנה התלבטות בין השניים) במרכז ההגנה ואת אביתר אילוז כמגן שמאלי, כשקלימי סבן חוזר להרכב בעמדה הטבעית שלו. בקישור תורגלו לצד רביד גזל לוטם זינו ורועי קהת, ובהתקפה סיראז' נאסר, ניקולס פלצ'וק ודובב גבאי. לפיכך, עידו אקסברד ואבירם ברוכיאן לא אמורים לפתוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully