וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה ברקת לאלישע לוי: "הכן את הקבוצה לעונה הבאה"

5.3.2013 / 10:29

בעלי הפועל באר שבע, השוהה בפולין, שוחחה עם המאמן ושלחה מסר ברור בנוגע לעתידו. גורם במועדון: "בקרוב ייפתח מו"מ"

one

דווקא בתקופה פחות טובה בה נמצאת הקבוצה, ולאחר השערות שונות לפיהן מאמן הפועל באר שבע עשוי שלא להמשיך בסופו של דבר בקבוצה, לוואלה! ספורט נודע כי בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת השוהה בפולין יזמה שיחה עם המאמן אלישע לוי והודיעה לו: "הכן את הקבוצה לעונה הבאה".

ברקת אמורה לחזור בעוד שבוע לישראל וממתינה שהקבוצה תתרחק עוד מעט מהקו האדום, על מנת לנהל את השיחות עם המאמן בצורה רגועה יותר. גורם במועדון אישר הבוקר (שלישי): "אלישע לוי יודע את דעתה של הבעלים. הוא קיבל מסר ברור ובקרוב ייחל משא ומתן". על השאלה האם מצב הקבוצה לא השפיע על ההחלטה אמר אותו גורם: "אלישע לוי מאמן מצוין. בשנים האחרונות הגיעו לכאן מאמנים שהעמידו סגלים לא פחות טובים, והקבוצה נלחמה על חייה. המצב העונה טוב יותר, והדרך חשובה יותר ממיקום זה או אחר".

כזכור, בעלי באר שבע ערכה מהלך דומה בתקופת ניר קלינגר. לאחר הפסד 4:0 בגביע הטוטו לקרית שמונה, נכנסה הבעלים לחדר ההלבשה ואמרה לשחקנים כי מבחינתה קלינגר יישאר בקבוצה גם בעונה הבאה. ההחלטה ההיא התקבלה גם היא בשבוע הראשון של חודש מרץ, ומטרתה הייתה לאפשר למאמן להמשיך עד תום העונה ללא הפרעות. ברקת הוציאה אז הודעה בה הודיעה: "למרות שאנחנו בתקופה פחות טובה בזמן האחרון, אני מאמינה שעשינו התקדמות רבה, וחשוב לי להמשיך במהלכי בניית הקבוצה לעונה הבאה בתקווה להתקדם ולעמוד ביעדים שלנו".

המטרה הראשונה של לוי תהיה להחזיר את השקט התעשייתי למועדון באמצעות ניצחון על עירוני רמת השרון, שחייבת לנצח בוסרמיל כדי לזכות בכרטיס לפלייאוף העליון. לוי יחסר שני שחקנים משמעותיים במרכז השדה, וויליאם סוארס (פצוע) ופטריק אוסיאקו (מורחק). לצד רביד גזל אמור לשחקן לוטם זינו. גם המגן השמאלי אופיר דוידזאדה ייעדר ואת מקומו אמור למלא קלמי סבן.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ייחסר כמה שחקנים חשובים נגד רמת השרון. אלישע לוי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully