וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החטא ועונשו: ויקטור ואלדס הושעה מארבעה משחקים

השוער ספג עונש כבד בעקבות ההתפרצות שלו לשופט פרס לאסה בסיום הקלאסיקו. ברצלונה הודיעה כי תערער על העונש

ויקטור ואלדס, שוערה של ברצלונה ספג היום (רביעי) עונש השעייה כבד של ארבעה משחקים בעקבות ההשתלחות שלו לעבר השופט פרס לאסה בסיום משחק הקלאסיקו ביום שבת שעבר מול ריאל מדריד (1:2 לריאל מדריד). כזכור, ואלדס, שזעם על השופט שלא שרק לפנדל לזכות קבוצתו לקראת סיום המשחק, התפרץ כלפי השופט וקרא לעברו: "דפקת אותנו, אין לך בושה". ואלדס ספג צהוב ומיד לאחר מכן אדום בעקבות ההשתלחות שלו שהסעירה את ספרד, וכעת הוא גם ספג עונש מבית הדין של ההתאחדות הספרדית.

בעקבות העונש שספג, ואלדס יחמיץ את משחקי הליגה של ברצלונה מול דפורטיבו לה קורוניה, ראיו וייקאנו, סלטה ויגו ומאיורקה. מי שיחליפו בין הקורות במשחקים בהם יחסר הוא השוער המחליף, חוסה מנואל פינטו. ברצלונה לא מתכוונת לעבור לסדר היום על העונש הכבד ומיד לאחר שהתפרסם העונה היא הודיעה כי תערער בפני הערכאות המקובלות.

ויקטור ואלדס, שוער ברצלונה, זועם על השופט. GettyImages
שילם מחיר כבד. ואלדס לאחר ההתפרצות/GettyImages

* כמה הייתם משלמים על רגל של ליאונל מסי? מסתבר שיש אנשים שמוכנים לשלם הרבה כסף על כף רגל של הכוכב הארגנטינאי. לא מדובר כמובן ברגלו האמיתית של הכוכב, אלא בתבנית זהב (רפליקה) שיצר יהלומן יפני לרגלו של מסי ואותה הוא מתכוון להעמיד למכירה פומבית החל ממחיר התחלתי של 4 מיליון דולר.

מי שצפוי לקבל סכום נאה עבור הצירה שלו הוא התכשיטן המקומי, גינזה טנאקה, שיצר רפליקה של הרגל השמאלית של מסי. טנאקה הבטיח שלא יגרוף את כל ההכנסות לכיסו, והתחייב כי חלק נכבד ממנו ייתרם לטובת נפגעי הצונאמי שפקד את יפן ב-2011.

ליאונל מסי, ברצלונה. רויטרס
כמה אתם הייתם משלמים על היצירה? ליאונל מסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully