וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב בבית הדין: ג'יבראיל קאדייב ומכבי תל אביב

הבלם הצ'צ'ני של בית"ר יעמוד לדין בעקבות האדום שספג במשחק הגביע. הדיון בעניינו של מונס דאבור נדחה לשבוע הבא

one

כמו בכל יום רביעי, ייתכנס בין הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל כדי לדון באירועי המחזור החולף וגם בדו"ח השופט ממשחק הגביע בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים. מי שיעמוד לדין בעקבות המשחק הוא ג'יבראיל קאדייב, בלמה הצ'צני של בית"ר. הבלם יישפט בעקבות העימות שלו עם אוהדי מכבי תל אביב במשחק והתנועה המגונה שביצע לעבר אוהדי הקבוצה. קאדייב עמד גם לדין משמעתי פנימי בבית"ר, אך בקבוצתו גילו רגישות לנוכח מצבו העדין וההקנטות שספג.

מונס דאבור שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עלול לספוג עונש כבד. דאבור/ברני ארדוב

על הפרק יעמוד גם המשחק במחזור הליגה החולף בו ניצחה מכבי תל אביב 0:3 את בני סכנין, כאשר במוקד הסערה עמד מונס דאבור, חלוץ הצהובים, שמואשם בסעיפים של התנהגות בלתי הולמת והתגרות באוהדי סכנין. אולם, הדיון בעניינו של דאבור נדחה לשבוע הבא מאחר והשחקן ישתתף היום במשחק הידידות בו תפגוש הנבחרת הצעירה את הנבחרת הבוגרת. במכבי תל אביב חוששים שהשחקן יורחק משני משחקים ומעלה בעקבות התקרית, ובמקרה כזה הוא יחמיץ את משחק העונה מול מכבי חיפה בפלייאוף.


כזכור, לאחר שריקת הסיום של המשחק בין הקבוצות, התעמתו מונס דאבור וחסן אבו זייד עם מספר אוהדים. אוהדי סכנין קיללו את דאבור בירידה לחדר ההלבשה, השחקן הגיב ביריקה לכיוונם וסימן עם שלוש אצבעות את תוצאת המשחק. העימות נמשך גם במנהרה המובילה לחדר הלבשה, אך אנשי האבטחה הפרידו בין הניצים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אוהדי בני סכנין. קובי אליהו
יעלו לקבוצה שלהם ביוקר? אוהדי סכנין/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully