וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "כנראה אני מוציא מווסטברוק את המיטב"

ראסל ווסטברוק שוב להט מול הלייקרס, קובי בריאנט החמיא: "הוא פנטסטי". תגובות נזעמות בליגה לעונש הקל לסרג' איבקה

ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
נאש מביט בעניין. ווסטברוק/AP

לוס אנג'לס לייקרס ספגה הלילה (רביעי) עוד מכה, כשהפסידה לאוקלהומה סיטי 122:105, וקיבלה שתי תזכורות: אחת, קובי בריאנט וחבריו מתקשים באופן קבוע להתמודד עם האתלטיות של הת'אנדר, וכשיש כזו יריבה איכותית במערב, קשה לחשוב רחוק. שתיים, מי יכול בכלל לחשוב רחוק, כשהלייקרס לא מצליחים לשפר את המאזן (31:30) לחיובי, ועדיין רחוקים מהמקום השמיני במערב שמעניק את המקום בפלייאוף?

"אמרתי לשחקנים שלי, החבר'ה האלה טובים", אמר מייק דאנטוני על הת'אנדר, "זו כנראה הקבוצה הכי טובה במערב, ואנחנו חייבים לדעת להתמודד מולם". אבל הבעיה היא שללייקרס קשה להתמודד מולם, במיוחד בכל הנוגע לאתלטיות. סטיב נאש וקובי בריאנט לא מסוגלים לעצור את ראסל ווסטברוק, שמקבל אנרגיות מיוחדות ברגליים בכל פעם שהוא פוגש את הלייקרס. הלילה הוא הפגיז 37 נקודות, ולא הסתיר את שביעות הרצון שלו.

"כן, זה כיף", אמר ווסטברוק, שהודה שהוא מקבל השראה מהמאץ'-אפ שלו עם בריאנט, "הוא יריב אמיתי, אבל גם אני אוהב להתחרות, וגם אני אוהב לנצח". קובי החמיא לגארד של אוקלהומה סיטי, ואמר "תמיד כיף לשחק מולו, לפעמים אני מרגיש שאני מוציא ממנו את המיטב. הלילה הוא פשוט עשה את הקטע שלו, הוא נשאר בשליטה כל המשחק. הוא פשוט שחקן פנטסטי".

קובי בריאנט, לוס אנג'לס לייקרס. AP
שוב מתוסכל. בריאנט/AP

לבריאנט ממש אין את הלוקסוס לחשוב רחוק על מפגש מול OKC בשלבים המכריעים של הפלייאוף (אם כבר, אולי בסיבוב הראשון), וכוכב הלייקרס יודע ש"אין לנו את האתלטיות שלהם, כך שאם נאפשר להם לנצל את היתרונות שלהם, אנחנו נהיה בצרות".

אוקלהומה סיטי השוותה שיא NBA כשסיימה עם שני איבודים בלבד, אבל למרות זאת, הלייקרס רשמו קאמבק ברבע הרביעי וצימקו פער 18 ל-5 בלבד. מאותו רגע הלייקרס "קלעו" 0 מ-10 מהשדה, הת'אנדר קלעו 12 נקודות רצופות, והמשחק נגמר. "זו קבוצת אליפות פוטנציאלית", אמר קווין דוראנט, "כך שהיה ברור שהם לא ייכנעו, אבל לא נתנו להם לחזור למשחק".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
סרג' איבקה, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
מה הוא בכלל עשה שם? איבקה/AP

לפני המשחק הת'אנדר התעסקו בעיקר בסרג' איבקה, שמשום מה לא ספג עונש השעיה על המכה המכוונת שהלם במפשעה של בלייק גריפין. איבקה רק נקנס ב-25 אלף דולר, בהחלטה תמוהה שהפתיעה לא מעט אנשים.

"הוא אמר שהוא רק ניסה להזיז לי את היד?", אמר גריפין, "אני לא יודע על מה הוא מדבר. לא ברור לי איך עוברים על זה ככה, אבל אין לי מה לעשות בנידון". כזכור, גם בריאנט אמר שאילו זה היה קורה לו, הוא "היה מכה את איבקה בפרצוף". גריפין ענה ש"זה לא התפקיד שלי להרביץ לאנשים", ורמז שהליגה לא רצתה להרחיק את איבקה לפני המשחק החשוב מול הלייקרס.

מט בארנס מהקליפרס הביע את התדהמה שלו ואמר ש"אתה יכול להכות מישהו בכוונה באשכים ולא תושעה, אבל אני הושעיתי על דחיפה?". לברון ג'יימס צייץ: "למה דווין וויד הורחק ממשחק אחד ונקנס ב-150 אלף דולר על 'תקרית מפשעה' אחרת?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully