וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה יישבו ביציע הצפוני מרכזי בטדי

בית"ר תעניק לירוקים את היציע המכיל כ-3,500 מקומות ולא את זה שבו יושבים אוהדי היריבה בדרך כלל, המכיל 1,800 בלבד

בשורה טובה לאוהדי מכבי חיפה צפויה להתקבל מחר (רביעי) באופן סופי כאשר בית"ר ירושלים תעניק לאוהדי מכבי חיפה את היציע הצפוני המרכזי בטדי המכיל כ-3,500 מקומות ולא את היציע הצפון מערבי בו בדרך כלל יושבים אוהדי חיפה ואוהדי היריבות ומכיל 1,800 מקומות.

בבית"ר יודעים שאלפי אוהדים של חיפה רוצים להגיע למשחק ועושים זאת גם כמחווה של האווירה המצויינת בין המועדון והסיוע של יענקל'ה שחר לאורך השנים וכמו כן בשל הסיבה שלא צפויים יותר מ-12 אלף אוהדי בית"ר להגיע למשחק לאור האירועים האחרונים והעובדה שלא מעט אוהדים בוחרים להישאר בבית.

אוהדי מכבי חיפה. קובי אליהו
חדשות טובות. אוהדי מכבי חיפה/קובי אליהו

יש לציין כי אוהדי בית"ר יזכו לשבת גם ביציעים הצפון מזרחי והצפון מערבי ובסך הכל יוקצו להם מעל 15 אלף מקומות, כאשר בבית"ר מקווים כי האוהדים יתאחדו וימלאו את האיצטדיון, מה שיניב הכנסה יפה מאוד, על אף שהיא תחולק בסופו של יום בין המועדונים. בחיפה מעריכים כי הכרטיסים ייחטפו על ידי האוהדים עד סוף השבוע הקרוב.

שחקני בית"ר ירושלים השתתפו הבוקר בפעילות במסגרת "יום המעשים הטובים". השחקנים מלויים בצוות המקצועי, הגיעו הבוקר לבית הספר סליסברג בשכונת ארמון הנציב והצטרפו לתלמידי בית הספר במספר פעילויות התנדבותיות בשכונה. דריו פרננדס אמר על הפעילות: "באנו לעזור היום וזה מזכיר לכולנו שחוץ מהדברים שאנחנו עושים ביום יום, כולנו חייבים לעזור אחר לשני".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מחחוה של רצון טוב. דריו פרננדס/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully