וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נס ציונה שבה לראשות הטבלה

החבורה של זילברשטיין לא התקשתה מול גליל עליון עם 69:87 והעפילה על חשבונה של נהריה. יבנה ניצחה את הוד השרון בחוץ

העונה הסדירה בליגה הלאומית הולכת ומתקרבת לסיומה, והערב (שלישי) נחתם המחזור ה-20 עם חמישה משחקים נוספים. עירוני נס ציונה כבשה מחדש את ראשות הטבלה לאחר 69:87 על הפועל קצרין/גליל עליון. אליצור יבנה התארחה אצל הוד השרון ויצאה עם ניצחון חוץ גדול לאחר 79:85.

נדב זילברשטיין מאמן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
שוב במקום הראשון. זילברשטיין/ברני ארדוב

עירוני נס ציונה - הפועל גליל עליון 69:87

החבורה של נדב זילברשטיין בידיעה שרק ניצחון בא בחשבון לאחר שעירוני נהריה גברה אמש על הפועל קרית טבעון/מגידו ועלתה זמנית למקום הראשון, וזה בדיוק מה שהיא עשתה. גליל עליון, שעדיין מנסה להתאושש מהפגיעה הקשה בשחקן הקבוצה גארי ג'ונסון, הגיעה מעודדת לאחר הניצחון הגדול על קרית אתא במחזור הקודם, אך לא יכלה לקבוצה הביתית המוכשרת. לאחר רבע ראשון מאוזן, טל דן המצוין הוביל את הבריחה של נס ציונה, ששייטה במחצית השנייה בדרך לניצחון קל. דן היה המצטיין אצל המוליכה עם 20 נקודות ו-14 ריבאונדים. סיירוס טייט שהוחתם לאחרונה בקבוצה בלט גם הוא עם 24 נקודות.

מכבי הוד השרון - אליצור יבנה 85:79

יבנה טעמה מנחת זרועה של נס ציונה המוליכה במחזור הקודם, אך החזירה את הביטחון עם ניצחון חוץ גדול על השלישית בטבלה בקרב צמרת. כעת היא נמצאת מרחק ניצחון אחד בלבד מהוד השרון ומקווה לעלות עוד מקום נוסף בטבלה לקראת סיום העונה. נעם מטלון אמנם סיים משחק חלש עם תשע נקודות, אך היה מצוין ברגעי ההכרעה וקבע ניצחון. ליינג הוביל את רשימת הקלעים של יבנה עם 22 נקודות, והופנן שוב הצטיין עם 20- חמישה ריבאונדים ושלושה אסיסטים. דינמה אודיקוסה הניגרי שוב היה הבולט אצל הוד השרון עם 21 נקודות ו-14 ריבאונדים, אך גם זה לא סייע.

נעם מטלון שחקן מ.כ. הבקעה מול אדריאן אוטר שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ניצחון חוץ גדול. מטלון/ברני ארדוב

הפועל כפר סבא/כוכב יאיר - מכבי באר יעקב 85:86

את הדרמה של הערב קיבלנו בכפר סבא, שם התמודדו שתי קבוצות התחתית שרצו להתרחק מעט מהקו האדום. המארחת הגיעה למשחק לאחר שתי תבוסות צורמות, אך סיימו בניצחון הודות לסל גדול. 20 שניות לסיום ג'רמיין הול דייק פעמיים מקו העונשין, אך כפר סבא ענתה עם סל גדול וניצחה. רז אלבז הוליך את כפר סבא עם 17 נקודות, והרוש היה המצטיין עם 18 נקודות ו-13 ריבאונדים. אלכסנדר היה בלתי ניתן לעצירה אצל באר יעקב עם 27 נקודות ו-11 ריבאונדים שלא הספיקו.

תוצאות נוספות:

עירוני קרית אתא - אליצור רמלה 52:87

מכבי קרית גת - מכבי קרית ביאליק 48:74

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully