וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לי קורזיץ: "האליפות הזאת מתוקה מכולן"

5.3.2013 / 23:06

הגולשת חגגה הזכייה באליפות העולם: "יש בי אהבה והיא מנצחת הכול". לבנת: "סמלי שהזכייה באה בערב יום האישה"

היסטוריה. זה מה שעשתה הערב (שלישי) גולשת הרוח הישראלית לי קורזיץ, כשזכתה בפעם הרביעית בקריירה באליפות העולם, ולמעשה השלימה זכייה שלישית ברציפות בתואר. חודשים ספורים לאחר שהאכזבה העצומה מאובדן המדליה באולימפיאדת לונדון 2012, שהוכרע רק בשיוט המדליות, לקורזיץ יש שוב סיבה לשמוח. הישראלית הבטיחה את זכייתה באליפות, המתקיימת בבוזיוס שבברזיל בתום השיוט העשירי ובטרם נערך שיוט המדליות, בו תוכל להפסיד בכל היותר 20 נקודות, זמן שהיא מובילה את התחרות ב-21 נקודות.

קורזיץ כתבה הערב בעמוד הפייסבוק שלה: "יש בי כל כך הרבה שמחה. האליפות הזאת מתוקה מכולן. הבנתי שיש בי אהבה והיא מנצחת הכל, לא משנה איזו רוח. לראשונה אני מרגישה באמת אלופת עולם מבפנים. ניצחתי את עצמי ואת המחסומים המנטאליים עם רוח ובלי (המון בהצלחה מחר למעיין. הלוואי ויהיה פודיום כחול לבן אצל הגברים ואצל הנשים)

לי קורזיץ גולשת ישראלית. GettyImages
כולם חולקים שבחים. קורזיץ/GettyImages

התגובות לזכייה כבר החלו להגיע. שרת התרבות והספורט לימור לבנת בירכה במליאת הכנסת את קורזיץ על זכייתה: "אין סמלי יותר בעיניי שערב יום האישה הבינלאומי, מצליחה לי קורזיץ לכבוש עוד פסגה ספורטיבית בקריירה המדהימה שלה ולרשום הישג שיא חסר תקדים. מבחינות רבות זו המתנה הכי טובה שהספורט הנשי יכול היה לצפות לה ביום האישה. אני מאמינה שלי קורזיץ במעמדה כאחת הספורטאיות הגדולות בספורט הישראלי יכולה לתת תנופה גדולה לספורט הנשים בישראל, ולהגביר את המודעות בקרב נשים ונערות לעסוק בספורט?.

בן פינקלשטיין, מאמנה של קורזיץ, תיאר את ההרגשה מיד בסיום השיוטים: "עד עכשיו הייתה ללי תחרות מצוינת, אבל יש בשייט דברים קטנים שצריך להיזהר בהם ולכן עד שהתחרות לא הסתיימה שום דבר לא גמור מבחינתנו. סיבה נוספת בגללה אנחנו חייבים לשמור על איפוק היא העובדה שנמרוד משיח ומעיין דוידוביץ' נמצאים וגרים אתנו וזה יהיה לא פייר לשמוח כל כך כשלהם עדיין ממתינה מלחמה אמיתית בשיוט המדליות. אנחנו מנסים להעניק להם את כל השקט שהם צריכים לקראת מחר".

עדכון ראשון: 19:29

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully