וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי פתחה במגעים להארכת חוזהו של למפארד

הקשר הותיק, שכבר הודיע שכנראה יעזוב בסוף העונה, עשוי בסופו של דבר להשאר. יו"ר הקבוצה על בניטס: "מעמדו מובטח"

יו"ר צ'לסי, רון גורליי, הודה היום (שלישי) כי הקבוצה מנהלת מגעים להארכת חוזהו של הקשר פרנק למפארד, שהיה אמור לעזוב את הקבוצה בחלון ההעברות של ינואר. חוזהו של קשר נבחרת אנגליה מסתיים בקיץ, והוא הודה לאחרונה שהקיץ הקרוב יהיה זמן טוב לסיים את תקופתו בת 12 השנים במועדון, לאחר שבצ'לסי התמהמהו עם הצעת החוזה.

בתקופה האחרונה החלו שמועות שצ'לסי אכן יציעו ללמפארד להמשיך במועדון, בעקבות יכולתו הטובה, וכן בשל הלחץ שהפעילו אוהדי צ'לסי על ההנהלה, "מתקיימות שיחות בין צהדדים, אבל הן חייבות להשאר חשאיות בשלב הזה", הודה גורליי במסיבת עיתונאים שערך בבנגקוק, שם חשף את מסע המשחקים של צ'לסי בקיץ הבא.

הקשר, שהגיע מווסטהאם בתחילת שנות ה-2000, כבש 199 שערים במדי צ'לסי, ורחוק רק שלושה כיבושים משיא הכיבושים של המועדון אותו מחזיק בובי טמבלינג.

שחקן צ'לסי, פרנק למפארד. GettyImages
ימשיך מעבר לעונה ה-12? פרנק למפארד/GettyImages

יו"ר הקבוצה הלונדונית אף התייחס למעמדו של רפא בניטס, והודה כי הוא כלל לא עומד על הפרק, בעוד הקבוצה מנסה להבטיח את המקום השלישי, שיתן לה מקום בשלב הבתים של ליגת האלופות בעונה הבאה, "זאת הייתה התוכנית של המועדון להביא את בניטז כדי להבטיח את המקום בליגת האלופות. נעשה הערכת מצב אז. אנחנו עדיין יכולים לזכות בליגה האירופית ובגביע האנגלי, אבל אל תטעו, המטרה היא עדיין להבטיח מקום בליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully