וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי ת"א הגישו תלונה נגד אוהד הפועל ת"א

5.3.2013 / 10:45

אוהדי הצהובים טוענים כי הותקפו בסיום הדרבי. אוהד הפועל נלקח לחקירה ושוחרר. הפועל ת"א: "הדרבי עבר בצורה מופתית"

אוהד הפועל תל אביב בתחילת שנות ה-20 לחייו, עוכב הלילה (בין שני לשלישי) לחקירה בחשד שתקף אוהדי מכבי תל אביב בסיום הדרבי התל אביבי שלשום. לאחר חקירה קצרה שוחרר האוהד על ידי המשטרה, ולא צפויים כנגדו צעדים. התלונה הוגשה על ידי מספר אוהדי מכבי תל אביב, שהגישו את התלונה גם להנהלת הקבוצה ולמנהלת הליגה.

מספר אוהדי מכבי טוענים כי אוהדים של הפועל התנכלו להם כבר באולם. "ילדים קיבלו מכות בשירותים של האולם", טוענים האוהדים. עוד מספרים האוהדים כי כעשרה אוהדי אדומים עקבו בשתי מכוניות עד לתל אביב אחרי ארבעה אוהדי מכבי ופגעו ברכב. "אוהדי הפועל חיכו שכולם ילכו הביתה, חיכו שהרכב האחרון שהעמיס ציוד ייצא, ואז עקבו עם אופנועים וכמה רכבים, גנבו שני תופי עידוד, יצאו עם אלות ובקבוקים ותקפו אותם. זה ממש מערב הפרוע מה שהיה".

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אוהדים של מכבי תל אביב התלוננו כי תקפו אותם. אוהדי הפועל תל אביב בדרבי/ברני ארדוב

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "הדרבי התל אביבי עבר בצורה מופתית ונהדרת עם כוח אבטחה גדול שדאג לשמור על הסדר וללא אף תלונה מצד מי הנוכחים באולם. לפי מה שידוע לנו אוהדי מכבי תל אביב הגישו תלונה נגד אוהד הקבוצה אשר נלקח לחקירה אולם הטענות הופרכו במקום על ידי המשטרה, כיוון שהוכח כי אותו אוהד נשאר שעה ארוכה לאחר המשחק יחד עם כל אוהדי הקבוצה לחגוג את הניצחון הגדול בדרבי, ואף היה במחיצת שחקני הקבוצה, וחלק מחברי ההנהלה בזמן שאותו אירוע כביכול קרה".

עוד הוסיפו בהפועל כי: "מוטב לאוהדי מכבי תל אביב לעשות בדק בית מדוע שוב נשמעו קריאות גזעניות מצידם הכוללות שירי "טועמה מחבל" ו-"הפועל חיזבאללה" במהלך הדרבי ולא להגיש תלונות סרק אשר התבררו כלא נכונות על ידי המשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully