וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בבית"ר: פלייאוף תחתון יעכב תשלום משכורות

5.3.2013 / 10:34

בקבוצה גילו כי אובדן ההכנסות והגירעון יגרום למחסור במזומנים למשכורות אפריל: "מאמינים שגאידמק לא ייתן לזה לקרות"

one

בית"ר ירושלים נמצאת בתקופה לא פשוטה וביום ראשון הקרוב אף עשויה לסיים את העונה בפלייאוף התחתון ולהיגרר למאבקי התחתית. בבית"ר בנו על הפלייאוף העליון וההכנסות הצפויות מאירוח הקבוצות הגדולות לכיסוי הגירעון שנוצר השנה. ראשי המועדון חוששים מההשלכות הכלכליות: "אין ספק שזו מכה כלכלית. אנחנו מושכים גירעון השנה ויהיה קשה לסיים את העונה ולשלם משכורות מהתזרים הנוכחי של הקבוצה במידה והקבוצה תהיה בפלייאוף התחתון. כרגע נראה שארקדי גאידמק לוקח אחריות על כל העניין וכולם מאמינים שהוא לא ייתן לזה עוד פעם לקרות שמשכורות יתעכבו במשך מספר חודשים".

בבית"ר היו מאוכזבים מכמות הקהל שהגיע לטדי במשחק מול נתניה והיו רוצים לראות הרבה יותר אוהדים שתומכים במהלך אותו ביצע המועדון: "במשחקים של 5,000 איש בטדי אנחנו מסיימים בהפסד כספי ואי אפשר לקיים מועדון מהכנסות כאלה. יש הרבה אוהדים שתומכים ונותנים גב ואנחנו צריכים אותם גם במגרש, גם בתמיכה בקבוצה וגם כלכלית, מועדון לא יכול להתקיים ברמות הגבוהות מבלי הכנסות מכרטיסים ומנויים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
בבית"ר יתקשו לשלם משכורות אם לא יגיעו לפלייאוף העליון. איציק קורנפיין/מערכת וואלה, צילום מסך

מאמן הקבוצה אלי כהן יקבל בקרוב הצעה להארכת חוזהו בעונה נוספת אך נראה שגם בבית"ר ירצו להיות משוכנעים קודם מה הם התנאים אותם יוכלו להעמיד לרשות המאמן כדי לקבל ממנו תשובה. המאמן ירצה לשמור על מרבית שחקני הסגל הנוכחי ולחזק אותו בעוד בין שלושה לארבעה שחקנים משמעותיים.

מי שלא צפויים להמשיך תחת אלי כהן הם ערן לוי, סטיבן כהן שמאוכזב ממעמדו, ומספר צעירים שרוצים לקבל דקות משחק. מעבר לרצון לראות את קובי מויאל ואבי ריקן שמסיימים חוזה ממשיכים במועדון, המאמן ילחץ להחתים את דריו פרננדס ודינו שקבורץ כמה שיותר מהר לעונה נוספת, כאשר היכולת של דומיניק גלאבינה במשחקי הפלייאוף תכריע לגבי עתידו במועדון. גם מתן בראשי צפוי לקבל הצעה לחוזה חדש למספר שנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
יקבל בקרוב הצעה להארכת חוזהו. אלי כהן/קובי אליהו

בית"ר תשתתף היום ב"יום מעשים טובים" בירושלים יחד עם ראש העיר ניר ברקת ולאחר מכן תקיים הקבוצה אימון. אחת המסקנות של המאמן אלי כהן מהמשחק נגד מכבי נתניה הייתה שהשחקנים מתקשים לייצר בתוך מספר ימים שני משחקים ברמת אנרגיה גבוהה ולכן לקראת המשחקים נגד מכבי תל אביב ביום ראשון בליגה ומכבי חיפה ברביעי בגביע הוא צפוי לעשות מספר שינויים. חיים מגרלשווילי או שי חדד צפויים לחזור להרכב בעמדת המגן השמאלי על חשבונו של אופיר קריאף שישחק בקישור במקומו של קובי מויאל המוצהב. אלי דסה צפוי להמשיך ולקבל קרדיט כמגן ימני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully