וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "השופט פשוט הרג אותנו"

5.3.2013 / 8:15

בחדר ההלבשה של האדומים באו בטענות לדניאל בר נתן שמנע מהם ניצחון בדרבי: "לא ברור למה לא שלחו שופט בכיר כמו יפת"

one

בהפועל חיפה יצאו מאוכזבים אמש (שני) מתוצאות התיקו 1:1 בדרבי עם מכבי חיפה, בעקבות העובדה שלמרות מחצית שנייה טובה של הקבוצה הם לא הצליחו להפתיע ולצאת עם כל שלוש הנקודות. בקבוצה היו מעודדים מכך שרצף המשחקים ללא הפסד נשמר, וכי האדומים נראים טוב מיריבותיה לתחתית\ ערב המחזור שינעל את הליגה הסדירה.

בצוות המקצועי היו מרוצים מאוד מהיכולת של השחקנים ומהעמידה על המגרש זאת לאחר שבמחצית אמר המאמן ניר קלינגר לחניכיו כי הוא מאוכזב ממה שהם מציגים והוא מצפה מהם ליותר. למחצית השנייה יצאה קבוצה אחרת בתכלית "מכבי חיפה דיברו בעיתונים וברדיו אבל אנחנו הגענו והיינו טובים יותר", אמר שחקן בקבוצה, "יכולנו לנצח וחבל שלא עשינו את זה. במחצית השנייה הייתה רק קבוצה אחת על המגרש, אנחנו בתקופה טובה, עכשיו נשאר לנצח את רמת גן ולהגיע לפלייאוף בעמדה הכי גבוהה שנוכל".

שחקני הפועל חיפה באים בטענות לשופט דניאל בר נתן. ברני ארדוב
"השופט הזה פשוט הרג אותנו, אנחנו לא מדברים על שופטים אבל היום זה היה מוגזם". שחקני הפועל חיפה באים בטענות לבר נתן/ברני ארדוב

למרות שאל מול המצלמות בחיפה הקפידו שלא לצאת נגד השיפוט בחדר ההלבשה נשמעה ביקורת חריפה מאוד נגד השופטים והשחקנים יצאו בצורה חריפה נגד הטעויות, "לא ברור למה לדרבי לא שלחו שופט בכיר כמו אלון יפת", אמר אחד השחקנים, "השופט הזה פשוט הרג אותנו, אנחנו לא מדברים על שופטים אבל היום זה היה מוגזם. מישהו צריך לקחת את הקלטת ולתת לשופט הזה בראש. זה לא הגיוני שכל שריקה הלכה לטובת מכבי חיפה".

עאהד עזאם, שרבים הופתעו מהעובדה שלא פתח אתמול בהרכב למרות התקופה המצויינת בה הוא נמצא, לא ישחק מול הפועל רמת גן בשל צבירת כרטיסים צהובים. בסיום המשחק הודיע לו מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון כי הוא מוזמן לאימוני הנבחרת שיחלו היום. בתחילה אמר לוזון לשחקן כי הוא מעניק לו מנוחה אך ככל הניראה העובדה שלא שיחק 90 דקות הביאה לזימונו לאימונים.

ולדימיר גלושצ'ביץ' ויוסי דורה ספגו אתמול כרטיס צהוב שיגרום להם להיעדר מהמחזור הראשון של הפלייאוף התחתון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully