וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני מכבי ת"א: פנרבחצ'ה/אולקר ניצחה את קרשיאקה

היריבה הבאה של הצהובים השיגה ניצחון דחוק בליגה עם 76:78, מקאלב הצטיין עם 17. חימקי ניצחה את ריטאס וילנה 79:88

ארבעה ימים אחרי ההפסד הכואב בדרבי, תגיע מכבי תל אביב למשחק הסופר-חשוב שלה בטופ 16 מול פנרבחצ'ה/אולקר בטורקיה. הערב (שני) ערכו הטורקים הכנה אחרונה, כשגברו 76:78 בליגה על קרשיאקה. פנר ברחה ליתרון 8 כבר ברבע הראשון כשעצרו את האורחים על 12 נקודות בלבד, אבל קרשיאקה חזרה ברבע השני, ובמחצית זה רק 30:32 לפנרבחצ'ה/אולקר.

בו מקאלב פנרבחצ'ה אולקר. ברני ארדוב
בשיניים. מקאלב/ברני ארדוב

דיקסון השתולל מחוץ לקשת כשקבר עודו ועוד שלשות, ושמר את האורחים צמודים, אבל קליעת עונשין של סאטו העלתה את פנר ליתרון 2, ארבע שניות לסיום, וניסיון השיוויון של סרחן מנטסה נחסם על ידי בוגדנוביץ'. בו מקאלב הוליך את קלעי פנרבחצ'ה/אולקר עם 17 נקודות ו-4 אסיסטים, בוגדנוביץ' הוסיף 15 ו-5 ריבאונדים. לקרשיאקה היה כאמור את דיקסון, שסיים עם 29 נקודות ב-7 מ-14 משוגעים לשלוש.

גם חימקי מוסקבה, המשחקת אף היא בבית של מכבי ביורוליג השיגה ניצחון הערב, והיא עשתה זאת במסגרת ליגת ה-VTB, כשגברה בחוץ על ריטאס וילנה 79:88. האורחים פתחו בסערה וטסו ל-12:27, אבל ריטאס התעוררה וצימקה ל-4 בלבד במחצית. חימקי שמרה על היתרון, וברבע האחרון ברחה ליתרון דו ספרתי ממנו לא חזרו המארחים. זוראן פלאניניץ' שוב הבריק עם 20 נקודות, קרסימיר לונצ'אר הוסיף 15. לריטאס: רנאלדס סייבוטיס 14.

שחקן חימקי מוסקבה זוראן פלאניניץ'. Salih Zeki Sayar, GettyImages
בלי בעיות מיוחדות בליטא. פלאניניץ'/GettyImages, Salih Zeki Sayar

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully