וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי פתח תקוה ניצחה 0:1 את בני לוד

שריקי הכריע, הפער בפסגה חמש נק'. 0:1 לרעננה על נצרת, 2:2 בין אום אל פאחם לראשל"צ ובין כפר סבא לבית"ר תל אביב

המחזור ה-27 בליגה הלאומית ננעל הערב (שני) עם ניצחונה של מכבי פתח תקוה, שהגדילה את הפער בפסגה בחזרה לחמש נקודות בזכות 0:1 על בני לוד. השלישית הפועל רעננה גברה 0:1 על מכבי אחי נצרת, הפועל ראשון לציון חילצה 2:2 בראשון לציון הודות לצמד של ליאור אסולין (שגם הורחק) ואילו נועלת הטבלה הפועל כפר סבא נכנעה לשוויון דרמטי וסיימה גם היא ב-2:2 מול בית"ר תל אביב רמלה.

עידן שריקי שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
סידר למשה סיני ניצחון בשכונת התקווה. עידן שריקי/ברני ארדוב

בני לוד - מכבי פתח תקוה 1:0

המגרש בשכונת התקווה, בו משה סיני הוביל את בני יהודה לאליפות היסטורית ב-1990, האיר לו פנים גם כמאמן מכבי פתח תקוה. הלוזונים לא הפסידו כבר חודשיים וגם מול לוד ואנטון ארחיפוב הצליחו להימנע מכך. ההתקפה הקטלנית שלהם לא פיצחה את המערך של בני לוד, עד שעידן שריקי הבקיע את השישי שלו העונה בדקה ה-68 והגדיל את הפער בפסגה שוב לחמש נקודות.

הפועל רעננה - מכבי אחי נצרת 0:1

השלישית בטבלה צימקה את הפער מנצרת עילית השנייה שוב לשתי נקודות בלבד, אחרי שהצליחה להתגבר בבית על מכבי אחי נצרת המאכזבת. גם מומי זפרן לא שינה את המומנטום של הנצרתים, שספגו הפסד חמישי ברציפות ורחוקים רק שלוש נקודות מהמקום ה-14. אחרי מחצית מאופסת, קובי חסן ניצח את המשחק עבור רעננה עם פנדל מדויק בדקה ה-48.

עומר פדידה שחקן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
כפר סבא לא מוותרת. עומר פדידה/מגד גוזני

מכבי אום אל פאחם - הפועל ראשון לציון 2:2

חלומות העלייה של הפועל ראשון לציון נבלמו באום אל פאחם, שם הקבוצה המקומית קיוותה להשיג ניצחון שיעלה אותה לפלייאוף העליון. שער שביעי העונה של אחמד אבו נהיה בדקה ה-50 ושער של אחמד דיאב (74) קירבו את המארחים לעמידה ביעד, אבל ראשון לציון, שגיעה אחרי חמישה משחקים ללא הפסד שבהם ספגה שער בודד, ניצלה בזכות ליאור אסולין שהמשיך בכושר ההבקעה המצוין וענה עם צמד (69 ו-83 בבעיטה נפלאה מהאוויר). אלא שאסולין קיבל צהוב חמישי שהיה גורם לו להחמיץ את משחק הגביע מול הפועל תל אביב, ואחרי דקה ביצע עבירה שגרמה להרחקתו באדום. לכן הוא יחמיץ את משחק הליגה הקרוב ולא את רבע הגמר.

בית"ר שמשון תל אביב - הפועל כפר סבא 2:2

הקבוצה של עופר טלקר קיוותה לגרור כמעט חצי ליגה למאבקי התחתית, אבל איבדה נקודות מול נועלת הטבלה, שמצידה פספסה הזדמנות לצמק את הפער מבית"ר תל אביב במקום ה-14 המוליך למבחנים. כפר סבא הגיעה אחרי הפסד ביתי לנצרת עילית וההדחה מהגביע למרות הופעה מכובדת מול הפועל תל אביב, ובדקה ה-23 עלתה ליתרון משער של עומר פדידה שחגג את השמיני שלו העונה. מור גולן השווה בדקה ה-55, אבל לידור כהן החזיר את כפר סבא ליתרון בדקה ה-73, לפני השוויון הדרמטי של רפי עמוס בדקת הסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully