וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "מצפה לקבלת פנים חמה מאוד במנצ'סטר"

יונייטד מחכה לריאל מדריד, כריסטיאנו טוען ש"אשמח לכבוש, לא יודע אם אחגוג", ופרגוסון מלא ביטחון: "הם לא הדאיגו אותנו"

ספורט 2

צפו בניצחון האחרון של מנצ'סטר יונייטד בליגה

מנצ'סטר יונייטד תארח מחר (שלישי) את ריאל מדריד במסגרת גומלין שמינית גמר ליגת האלופות, ואחרי ה-1:1 במשחק הראשון, שתי הקבוצות יודעות שהכל פתוח. אלכס פרגוסון ראה בשבת את קבוצתו מביסה 0:4 את נוריץ', אבל במקביל התבשר שהבלאנקוס גברו על ברצלונה 1:3, ואחרי שני ניצחונות רצופים בקלאסיקו, האלופים מספרד מגיעים לאולד טראפורד במומנטום נהדר ועם הרבה אמונה וביטחון עצמי.

אלכס פרגוסון מאמן מנצ'סטר יונייטד עם כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
איזה מפגש מצפה לנו. כריסטיאנו ופרגוסון/רויטרס

פרגוסון לא סבור שריאל הקשתה יותר מדי על יונייטד במשחק הראשון בברנבאו, ומנסה לשדר ביטחון. "על אף שציפינו שמדריד תחזיק הרבה בכדור, ובאמת היו פרקי זמן שבו הם שעשו את זה, לא היה משהו שבאמת הדאיג אותנו", אמר המאמן, "הם לא באמת חדרו אותנו, הם בעיקר הניעו כדור מול ההגנה שלנו, ושיחקו לרוחב. התמודדנו עם זה בנוחות. יכולנו להבקיע חמישה או שישה שערים".

פרגי גם סבור שאם החלוצים שלו היו קצת יותר ממוקדים, יוניייטד הייתה חוזרת למנצ'סטר עם ניצחון גדול: "ואן פרסי, בצורה לא אופיינית, החמיץ שתי הזדמנויות גדולות, וגם השוער שלהם הציל כמה שערים. דני וולבק גם החמיץ הזדמנות טובה. היינו צריכים לנצח את המשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דויד דה חאה מנצ'סטר יונייטד מציל בעיטה של פאביו קואנטראו ריאל מדריד. רויטרס
איזה יום יתפוס דה חאה? יונייטד בברנבאו/רויטרס

בספרד התייחסו היום למפגש הפיקנטי בין ווין רוני לפפה. כזכור, אחרי אחת העבירות האלימות של פפה על ליאו מסי בקלאסיקו, ווין רוני צייץ "הפפה הזה פשוט אידיוט". במפגש הראשון הפורטוגלי שיחק 6 דקות, וייתכן שעכשיו הוא יפתח.

קשר ריאל מדריד קאקה יודע שלקבוצתו לא מצפה משחק קל. "ליונייטד יש מסורת ארוכה באירופה, וסגל שתמיד לוקח אותה רחוק", אמר הקשר הברזילאי, "תמיד יש להם גם שחקנים עם יכולת אישית מדהימה, כמו ווין רוני או רובין ואן פרסי. יונייטד היא קבוצה חזקה, אבל אנחנו מגיעים למנצ'סטר עם ביטחון. האיצטדיון פנטסטי, עם אווירה נהדרת. הרגשנו שבבית בברנבאו היינו צריכים לנצח, אבל עכשיו נצטרך לעשות את העבודה באנגליה".

אנחל די מריה שחקן ריאל מדריד מול פטריס אברה שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
יונייטד צריכה לחשוש? די מריה/רויטרס

כריסטיאנו רונאלדו יחזור לאיצטדיון שבו פרח והתפתח לכוכב הגדול בעולם. "יהיה נהדר לכבוש במנצ'סטר", אמר רונאלדו, "לא יודע איך אחגוג, זה יהיה ספונטני, אבל אשמח להיות בסיטואציה הזאת". רונאלדו בטוח ש"הקהל יקבל אותי יפה, אני בטוח. אחרי השנים היפות שלי שלי שם, אני בטוח ששם זה אחד המקומות שבהם יריעו לי הכי הרבה. היה לי שם תקופה נהדרת".

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully