וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילאש בואש חוגג: "ארסנל נמצאת במערבולת"

טוטנהאם פתחה פער מארסנל אחרי הניצחון בדרבי, ורוצה לסיים מעליה לראשונה מ-1995. המשקיעים ממליצים לקרונקי: "תמכור"

ספורט 2

טוטנהאם חגגה אתמול (ראשון) ניצחון מתוק בדרבי הלונדוני, 1:2 על ארסנל, שמייצב את התרנגולים במקום השלישי, ומרחיק את התותחנים מליגת האלופות. טוטנהאם פתחה פער של שבע נקודות מארסנל המידרדרת, שספגה הפסד שלישי בארבעה משחקים.

ארסן ונגר מאמן ארסנל לוחץ את ידו של אנדרה וילאש בואש מאמן טוטנהאם. Paul Gilham, GettyImages
נתראה גם בשנה הבאה? וילאש בואש עם ונגר/GettyImages, Paul Gilham

"ארסנל נמצאת עכשיו במערבולת של הפסדים, ויהיה להם קשה מאוד לצאת מזה", אמר אנדרה וילאש בואש, שהתקשה להסתיר את שביעות רצונו ממאזן הכוחות בצפון לונדון. עשרה מחזורים לסיום, טוטנהאם קרובה להבטיח מקום בליגת האלופות בעונה הבאה, ולסיים מעל ארסנל בליגה לראשונה מאז 1995.

"הניצחון הזה חשוב מאוד עבורנו, על כל המשמעויות שלו", אמר וילאש בואש, "אבל שום דבר עוד לא גמור. בשבוע הבא אנחנו נגד ליברפול, וזה יהיה עוד סוף שבוע קריטי עבורנו. גם בשנה שעברה בשלב הזה היינו במרחק 7 נקודות מארסנל, ואנחנו יודעים איך זה נגמר. עכשיו המוטיבציה אחרת. אנחנו מלאי ביטחון, הם במצב קשה, ולא יהיה פשוט עבורם לצאת מזה".

במקביל בארסנל ממשיכים להתעסק בהצעה שקיבלה הקבוצה לרכישת המועדון, כשקבוצת משקיעים מהמזרח התיכון מתכננת להציע 1.5 מיליארד ליש"ט לבעל המניות העיקרי סטן קרונקי. ארסנל הוציאה הודעה לפיה "מר קרונקי מחויב לארסנל לטווח ארוך, ואין לו שום כוונה למכור".

מנגד, המשקיעים יודעים כי קרונקי ייצא ברווח של 350 מיליון ליש"ט אם ימכור עכשיו, וציינו: "אם ארסנל לא תעפיל לליגת האלופות, הערך שלה יצנח, כך שכדאי לקרונקי לקחת את ההצעה עכשיו". ארסן ונגר נותר בשלו: "ברור שאנחנו עדיין יכולים לסיים בין ארבע הראשונות. נילחם עד הסוף, זה ברור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גארת' בייל, שחקן טוטנהאם חוגג. רויטרס
לא מפסיק לחגוג. בייל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully