וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "מי שלא מתאים לו, שלא יבוא"

4.3.2013 / 8:39

בבית"ר ירושלים לא התרגשו מנטישת הקהל, סדאייב: "לא אכפת לי מה קורה מסביב". קריאף כמעט בכה: "איך הגענו למצב הזה?"

one

אכזבה קשה הייתה בסיום המשחק אמש (ראשון) בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים, לאחר התיקו הביתי 1:1 מול מכבי נתניה. השחקנים היו בשקט מוחלט, כאשר אופיר קריאף היה עם דמעות בעיניים ומילמל: "לא מאמין, עכשיו נצטרך להיות בפלייאוף התחתון עם סכנין ועכו, במקום אצטדיון מלא כל משחק ואווירה, איך הגענו למצב הזה?".

במחזור האחרון בסוף השבוע תיאבקנה בית"ר, רמת השרון ואשדוד על הכרטיס האחרון לפלייאוף העליון. רמת השרון שתתארח בבאר שבע בשבת תלויה בעצמה וניצחון יבטיח לה את המקום השישי. בית"ר תשחק ביום ראשון נגד מכבי תל אביב בבלומפילד וגם תיקו יספיק לה במידה ורמת השרון תפסיד. אשדוד תארח את בני יהודה ביום שני ותעלה רק אם תנצח ושתי יריבותיה יאבדו נקודות. בבית"ר ניסו לעשות חישובים, אבל לכולם ברור שהסיכויים לפלייאוף עליון נמוכים מאוד ורק ניצחון על מכבי תל אביב ישאיר סיכוי ריאלי.

על עזיבת האוהדים את היציע לאחר שער היתרון של זאור סדאייב אמרו במועדון: "זה אומר הכל לגבי המחאה. שלטים על איציק וארקדי בלי הפסקה, אבל ברגע שסדאייב הבקיע היה ברור מה המחאה האמיתית. הוא עוד יבקיע כאן הרבה שערים, בית"ר לא תיכנע ומי שירצה ליישר קו, מוזמן. מי שזה לא מתאים לו, פשוט שלא יבוא, לא נוותר במאבק על השם של המועדון הזה".

אגב, בשעת לילה מאוחרת הגיעו מספר אוהדים אל ביתו של מנהל הקבוצה מנחם נידם ומחו על העובדה כי לא ניתן היה להכניס שלטי מחאה נגד ארקדי גאידמק והנהלת המועדון, אך עזבו את המקום לאחר שהשכנים איימו להזמין משטרה.

זאור סדאייב שחקן בית"ר ירושלים לוחץ יד למאמן אלי כהן. קובי אליהו
המחאה האמיתית מתרכזת בו. סדאייב/קובי אליהו

מי שניסה להיות אופטימי יותר הוא הבלם מתן בראשי, שאמר: "הפכנו את הכל לקשה מאוד. חבל שכאן, בבית שלנו, לא הבאנו שלוש נקודות. הוכחנו כבר בעבר שאנחנו גברים ואני מקווה שנבוא בשבוע הבא, ננצח את מכבי תל אביב ונעשה את זה בכל זאת. יכול להיות שהיינו עייפים במחצית השנייה, אבל זה לא תירוץ, היינו צריכים לעמוד כמו שצריך. אפשר לנצח את מכבי תל אביב פעמיים תוך עשרה ימים, אנחנו קבוצה מצוינת".

עוזר המאמן ז'אן טלסניקוב הוסיף: "חשיבה של מנצחים נמדדת כשאתה למטה. צריכים לעשות את כל המאמצים להיות כמו גברים עד הסוף והכל יכול להשתנות לטובתנו. אפשר לנצח את מכבי פעמיים. נצטרך להיות עם השחקנים, לאחד אותם, לחבר אותם ולהביא אותם למקום אחר. יש כרגע אכזבה גדולה וזה טבעי שזה אפילו מגיע לדמעות. פלייאוף תחתון זה מלחמת עולם וזה לא נעים לאף אחד, אבל אנחנו נעמיד על הרגע האחרון שנוכל לעשות את זה".

על האוהדים שעזבו עם השער של סדאייב אמר טלסניקוב: "שיהיו בריאים. אני מסתכל על חצי הכוס המלאה. לבית"ר יש מאוד אלפי אוהדים ולא יכול להיות שהם נשלטים על ידי כמות קטנה שמונעים מאומללות, צריך להתרכז בקהל הטוב של הקבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מתן בראשי שחקן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
אופטימי לקראת המחזור הבא. בראשי/מגד גוזני

קובי מויאל ייעדר מהמשחק המכריע נגד מכבי תל אביב ביום ראשון עקב צבירת כרטיסים צהובים. בראשי, שנפצע ברגלו במהלך המשחק, צפוי לחזור להתאמן בימים הקרובים. בבית"ר יודעים ששני משחקים, נגד מכבי תל אביב בליגה ומכבי חיפה ברבע גמר הגביע, יכריעו את כל העונה שלה: "זה שבוע של עונה שלמה, חייבים להשיג לפחות את אחת משתי המטרות". דריו פרננדס, שהתעמת עם עלי חטיב במהלך המשחק, אמר בסיום: "הוא משחק מלוכלך וזה לא כדורגל. לא מתאים לשחקן מקצוען להתנהג ככה".

ג'יבראיל קאדייב וזאור סדאייב יעמדו לוועדת משמעת פנימית בעקבות אירועי המשחק נגד מכבי תל אביב בבלומפילד. סדאייב קיבל הרבה מאוד ברכות בירידה לחדר ההלבשה בסיום ולחיצות ידיים מראש העיר ומכל מי שהיה בקרבת חדר ההלבשה. לאנשי בית"ר, שאמרו לו שהוא השתיק את הקהל, הוא החלוץ: "אני מתרכז בכדורגל ולא בשום דבר אחר, לא מעניין אותי מה קורה מסביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully