וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריכטר: "עדיין מתרגש מהמדליה, כאילו זה קרה הרגע"

3.3.2013 / 22:00

הקלע סרגיי ריכטר הציג את מדליית הזהב שלו באליפות אירופה, מאמנו גיא סטריק: "אף אחד פה לא יכול להתקרב לכישרון שלו"

דרור פיקלני
הקלע סרגיי ריכטר. דרור פיקלני
"אני ישראלי לחלוטין". ריכטר/דרור פיקלני

הקלע סרגיי ריכטר חגג היום (ראשון) בהדר יוסף עם ראשי הוועד האולימפי את מדליית הזהב היוקרתית שלו באליפות אירופה במקצה ל-10 מטרים בירי ברובה אוויר. הקלע, שסיים את האולימפיאדה מאוכזב, כשהוא רק במקום התשיעי, התעלה בשלב הגמר וזכה בזהב.

"יומיים אחרי המדליה, ואני מתרגש כאילו זה קרה הרגע", אמר ריכטר, "זה כיף גדול. במשך שלוש השנים האחרונות הגעתי לגמרים בלי הצלחה, ועכשיו הבאתי מדליה. חיכיתי ליום הזה הרבה זמן, אני לא מאמין שעשיתי את זה".

הקלע סרגיי ריכטר, מנכ"ל הוועד האולימפי אפרים זינגר. דרור פיקלני
אופטימיות גדולה לקראת ריו. זינגר וריכטר/דרור פיקלני

ריכטר יודע ש"זו התחרות הבינלאומית הראשונה השנה, יש עוד עונה ארוכה של תחרויות, וזאת רק ההתחלה. אני מקווה שהמשך העונה יהיה אותו דבר". לסיום הבהיר ריכטר למי שלא ממש יודע ש"אני ישראלי לחלוטין, גדלתי פה כל חיי, זה חשוב לי להביע את זה".

מנכ"ל הוועד האולימפי אפרים זינגר פנה לריכטר: "אתה היית הראשון שעשה את הקריטריון ללונדון 2012, אתה הראשון שזוכה במדליית זהב בדרך לריו 2016, עכשיו נשאר לך להיות הראשון שמבטיח העפלה לריו, ואולי תהיה הראשון שמביא מדליה בקליעה". מאמנו גיא סטריק המשיך את האופטימיות: "אף אחד בקליעה הישראלית לא יכול להתקרב לכישרון שלו. הוא יהיה הקלע שירשום את ההישגים הכי גבוהים בענף, צפויה לו קריירה מדהימה".

הקלע סרגיי ריכטר. דרור פיקלני
הקלע סרגיי ריכטר/דרור פיקלני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully