וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "ספר נראה טוב, הוא שחקן לגיטימי"

מאמן הפועל חולון מרוצה מהחזרה של הפורוורד. ג'רום דייסון על הניצחון הדרמטי על אליצור אשקלון: "האופי ניצח את המשחק"

הפועל חולון הראתה הערב (ראשון) הרבה מאוד אופי ולמרות שהיא פיגרה במשך שלושה רבעים אחרי אליצור אשקלון, היא חזרה מהדרום עם ניצחון דרמטי 82:83 בקרב התחתית. ג'רום דייסון היה מצוין עם 25 נקודות ויחד עם לורנס היל ופרנק האסל שקלעו 19 כל אחד, החולונים יכולים לנשום קצת במאבקי התחתית שעוד צפויים להם בהמשך העונה.

דן שמיר, מאמן הפועל חולון. מגד גוזני
"לא הצלחנו להעניש אותם כשיכולנו". דן שמיר/מגד גוזני

דן שמיר, מאמן חולון, סיכם: "היה פה קאמבק, ברבע הרביעי הצלחנו לעצור אותם קצת. המשחק כמובן נגמר על הקו. אנחנו לא שיחקנו הכי טוב והכי חכם שאנחנו יכולים, איבדנו כדורים. לא הצלחנו להעניש אותם כשיכולנו". על הקאמבק של יואב ספר, שחזר לשחק כדורסל אחרי תשע שנים, אמר שמיר: "יואב ספר יצר איתנו קשר, אני שמח שזה מעורר עניין כי יואב הוא שחקן ענק בכדורסל הישראלי. הסיפור הוא לא גדול כמו שעושים ממנו. הוא רצה לחזור ולנסות, ובאימונים אפשר להתרשם ממנו. לאן זה יוביל? אני לא יודע, הוא נראה טוב באימונים, ואם לא הייתי יודע מי הוא, זה היה נראה לגיטימי".

ג'רום דייסון הוסיף: "הסתבכנו בהתחלה, היו להם הרבה זריקות פתוחות. במחצית השנייה התחלנו להגן כמו שצריך. ללא ספק האופי ניצח את המשחק, אנחנו עובדים חזק בכל יום ואנחנו צריכים להמשיך בזה לאורך זמן".

מאמן בני השרון/הרצליה עדי אזולאי. קובי אליהו
לא מאבד תקווה. עדי אזולאי/קובי אליהו

עדי אזולאי, מאמן אשקלון, ספר הפסד שמיני ברציפות, ואמר: "שיחקנו טוב, עמדנו בכל המפתחות, שלטנו בריבאונד, אבל זה היה ביש מזל בסיום. כשאתה מגיע למשחקים צמודים, אתה נופל על ריבאונד או החטאת עונשין. זה חבל. מרכוס מור עשה את העבודה כמו שצריך, אבל הוא נפצע ביום חמישי באימון. זה היה אחד המשחקים היותר טובים שלנו. אני חושב שייאמר לזכות השחקנים שגם היום כשאנחנו בתקופה של הרבה הפסדים, החבר'ה מגיעים נחושים ורוצים לנצח. חוסר המזל מלווה אותנו הרבה זמן. אנחנו נעשה את הכל כדי לעבור את התקופה הזו".

אפיק ניסים, שחקן הפועל אילת. אדריאן הרבשטיין
"אנחנו רוצים להשיג כמה שיותר ניצחונות כדי להגיע לפלייאוף ומשם נראה מה יהיה". אפיק ניסים/אדריאן הרבשטיין

הפועל אילת גם היא חזרה עם ניצחון דרמטי הערב והתגברה על ברק נתניה 72:74 אחרי שאפיק ניסים האס שלה קלע שלשה חשובה שהעניקה לה את הניצחון והבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון. בתום המשחק אמר ניסים: "רציתי לקחת את הזריקה הזו, עשינו את התרגיל בהתקפה, לקחתי על עצמי ואני שמח שזה נכנס. אנחנו לא מסתכלים רחוק, הקבוצה חדשה והציפיות בהתאם. אנחנו רוצים להשיג כמה שיותר ניצחונות כדי להגיע לפלייאוף ומשם נראה מה יהיה".

גל מקל שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
"אם נדאג למשחקים שלנו וננצח את שלושתם אז נסיים במקום השני". גל מקל/קובי אליהו

גם מכבי חיפה היא במנצחות הערב. הירוקים לא שיחקו טוב במחצית הראשונה מול בני הרצליה, אבל ניצלו רבע שלישי חלש מאוד של הקבוצה מהשרון כדי לנצח 82:89. גל מקל, שקלע 24 נקודות, אמר בסיום: "היינו צריכים שכולם ייתנו יותר כי פול היה חסר. במחצית הראשונה כל הקבוצה וגם אני היינו רדומים והתפוצצנו במחצית השנייה. אנחנו מסתכלים על עצמנו ונשארו עוד שלושה מחזורים לסיום העונה. אם נדאג למשחקים שלנו וננצח את שלושתם אז נסיים במקום השני".

בראד גרינברג, מאמן מכבי חיפה: "אהבתי את המחצית השנייה יותר מאשר את הראשונה, שיחקנו יותר טוב בחצי השני, אנשים חושבים שקל לבוא ולנצח ב-15 הפרש, אבל בליגה הזו זה לא כך. הרצליה היא קבוצה טובה, יש להם שחקנים מצוינים, ג'ומיין ג'ונס וג'יי אר ריינולדס שיחקו בליגות בכירות בעבר, כל השחקנים שלהם הם שחקנים טובים, שיחקנו היום בלי פול סטול, ודונטה סמית' סובב את הקרסול בתחילת המשחק אבל הוא הצליח בכל זאת לעשות זאת".

אריאל בית הלחמי, המאמן המנוצח: "בחצי הראשון של המשחק שיחקנו טוב, שמרנו נהדר, שיחקנו פיזי כמו שצריך לשחק מול חיפה, ברבע השלישי לא שמרנו בכלל, קיבלנו 28 נקודות והיינו מאוד רכים, אבל בסופו של דבר ההגנה שלנו ברבע השלישי והרביעי לא הייתה ברמה המספיקה. אי אפשר להגיד שלא נלחמנו ושלא עשינו, אבל כשאתה לא עושה עצירות אתה לא יכול לחזור מהפיגור. כנראה שלא עשינו את האקסטרות שעשינו בחצי הראשון וזה חבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully