וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 2:3 דרמטי לאינטר על קטאניה

פלאסיו כבש צמד ובישל, כולל שער ניצחון (90) שהעניק לנראזורי ניצחון יקר. שער ושני בישולים לטוטי ב-1:3 של רומא על גנואה

לאחר שני הקרבות הגדולים בין נאפולי ויובנטוס ומילאן ולאציו, נחתם היום (ראשון) המחזור ה-27 בליגה האיטלקית. אינטר, שעדיין דולקת אחר היריבה העירונית מילאן, רצתה להשוות את מאזן הנקודות שלה ללאציו הרביעית ועשתה זאת בדרמה גדולה עם 2:3 גדול על קייבו. פיורנטינה השישית גם כן ניצחה 1:2 מאכזב מול קייבו מהתחתית. רומא השיגה ניצחון גדול 1:3 על גנואה אחרי שפרנצ'סקו טוטי כבש שער והשלים שני בישולים נפלאים.

רודריגו פלאסיו שחקן אינטר. AP
הצגה נהדרת. פלאסיו/AP

קטאניה - אינטר 3:2

שבוע לאחר ה-1:1 מול מילאן בדרבי של עיר האופנה, הנראזורי הגיעו למשחק עם לא מעט לחץ. רק אתמול התעמת פיסית אנטוניו קסאנו הסורר עם המאמן אנדראה סטרמאצ'יוני ונותר מחוץ לסגל, אך לאינטר הלחוצה נפתח חלון הזדמנויות עם ההפסד של לאציו למילאן, וניצחון היה יכול להשוות את מאזנה לזה של הביאנקוצ'לסטי. אלא שיותר מאשר היו קרובים לשלוש נקודות, החבורה של סטראמצ'יוני הייתה קרובה להפסד מול קטאניה, שגם היא בעצמה עדיין חולמת על הצמרת הגבוהה מהמקום השביעי. אלא שאז הגיע רודריגו פלאסיו והציל אותה.

המארחת עלתה ראשונה ליתרון כבר בדקה השביעית מרגלי גונסאלו ברחסיו שבעט פנימה מזווית קשה, ובדקה ה-19 עלתה ל-0:2 לאחר שער של ג'ובאני מרקזה. אלא שאז נכנס לפעולה רודריגו פלאסיו. הארגנטינאי הנהדר עלה כמחליף והגביה מדויק לראש של ריקי אלברס שנגח פנימה מקרוב בדקה ה-52, וכבש בעצמו את שער השוויון בדקה ה-70, גם כן מנגיחה, לאחר בישול של אלברו פריירה. בדקה ה-92 פלאסיו שוב הגיח, ולאחר מהלך מצוין של אסטבן קמביאסו שהשאיר אותה לבד מול השוער, גלגל את השני שלו וניצח לנראזורי את המשחק.

פיורנטינה - קייבו 1:2

פיורנטינה עוד לא אמרה נואש בכל הקשור לניסיונותיה להתברג באחד משלושת המקומות הראשונים המובילים לליגת האלופות. הוויולה המצוינים ראו את אינטר מתקשה בקטאניה ונשארו קרובים לנראזורי. המגן מנואל פסקואל העלה את הסגולים ליתרון 0:1 בדקה הרביעית. בדקה ה-38 קייבו מהתחתית השוותה לאחר בעיטה מדויקת של איסק קופי, אך מרסלו לרונדו כבש את שער הניצחון למארחת בדקה ה-78.

רומא - גנואה 1:3

הג'לארוסי רושמים ניצחון שלישי ברציפות שמקפיץ אותם למקום השביעי בטבלה ומקרב אותם לאירופה. כבר אחרי 16 דקות המארחים קיבלו פנדל אחרי עבירה של צ'זארה בובו ופרנצ'סקו טוטי הבקיע מהנקודה הלבנה. שלוש דקות לסיום המחצית מרקו בוריילו החזיר את גנואה למשחק עם שוויון בפנדל משלה. אלא שרומא הייתה טובה יותר במחצית השנייה ואלסיו רומגנולי נגח מקרוב אחרי בישול של טוטי (58) וסימונה פרוטה (88) השלים את השלישי של רומא אחרי בישול נוסף של טוטי.

תוצאות נוספות:

בולוניה - קליארי 0:3
לבולוניה: ספיר טאידר (5), אלסנדרו דיאמנטי (18), כריסטיאן פסקואטו (90)

סיינה - אטלאנטה 2:0
לאטאלנטה: ג'אקומו בונאבנטורה (3 ו-68)

פסקארה - אודינזה 1:0
לאודינזה: אנטוניו די נטאלה (8)

סמפדוריה - פארמה 0:1
לסמפדוריה: מאורו איקרדי (58)

טורינו - פאלרמו 0:0

אדם ליאיץ' שחקן פיורנטינה. AP
עדיין קרובים לאינטר. אדם ליאיץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully