וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: תיקו 1:1 מאכזב לליון מול ברסט

הקבוצה של רמי גארד איבדה שתי נקודות יקרות ופספסה הזדמנות להיצמד לפ.ס.ז' בפסגה. 1:2 דרמטי למארסיי על טרואה

המחזור ה-27 בליגה הצרפתית סיפק אתמול (שבת) הפתעה אדירה כאשר פריס סן ז'רמן המוליכה, נחלה הפסד מדהים, 1:0 מול ריימס החלשה. מי שיכלה לנצל את ההפסד הזה של המוליכה ולצמק את הפער בפסגה היא ליון, שהתארחה אצל ברסט, אולם הקבוצה של רמי גארד פספסה את ההזדמנות כשסיימה בתיקו 1:1 מאכזב מאוד. מארסיי נחלצה ממעידה דומה, כשניצחה 1:2 את טרואה האחרונה. ליל ניצחה 1:2 את בורדו.

ליסנדרו לופס שחקן ליון מול ברונו אקואלה מנגה שחקן לוריין. רויטרס
איזו אכזבה. ליסנדרו לופס/רויטרס

ברסט - ליון 1:1

מחזיקת הגביע עלתה למשחק מול ברסט כפייבוריטית ברורה, אבל המארחים היו נחושים יותר וכבר בדקה השמינית עלו ליתרון, כאשר קאמל שאפני היה זה שכבש. שאפני קיבל כדור מחוץ לרחבה ושלח בעיטה חזקה ברגל ימין, שנעצרה ברשת של רמי ורקוט. ליון יזמה כדי להשיג את השיוויון ומצאה אותו בדקה ה-53 עם עזרתו האדיבה של טריפי מאקונדה, שכבש שער עצמי ואיזן את התוצאה. לליון יש 52 נקודות אחרי התיקו הזה והיא רחוקה שתי נקודות בלבד מפ.ס.ז המוליכה.

אנדרה פייר ג'יניאק שחקן מארסיי. רויטרס
הציל את מארסיי. אנדרה פייר ג'יניאק/רויטרס

מארסיי - טרואה 1:2

אחרי ההפסד המביך של פ.ס.ז' לריימס והתיקו של ליון בברסט, גם מארסיי הייתה קרובה ליפול קורבן לקבוצת תחתית, אך ידעה להיחלץ מהפסד בעזרת מהפך בזק בדקות ההכרעה. נועלת הטבלה טרואה הגיעה לסטאד ולודרום, החזיקה מעמד במשך 70 דקות מול אנדרה פייר ג'יניאק והאחים אנדרה וג'ורדן איוו, ואז גם הצליחה לעקוץ עם שער של הברזילאי מרקוס, שהימם את אוהדי מארסיי. התכולים המשיכו ללחוץ והבלם ניקולא אנקולו השווה בדקה ה-81, לפני שג'יניאק השלים מהפך דרמטי אחרי פחות מדקה. מודו סוגו המחליף היה מעורב בשני השערים וקבוצתו חזרה למקום השלישי, רק חמש נקודות מהפסגה.

ליל - בורדו 1:2
לליל: רוני רודלאן (59), סלומון קאלו (72). לבורדו: ירוסלב פלאשיל (31 בפנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully