וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת: "בטלו השביתה, או שהאולסטאר לא יתקיים"

3.3.2013 / 15:41

נציגי המנהלת הוציאו מכתב בו איימו כי האירוע יבוטל. ניר אלון בתגובה: "מתחייב שלא נשבות כל עוד מתנהל משא ומתן"

הסכסוך בין מנהלת ליגת העל בכדורסל לבין ארגון השחקנים עולה מדרגה, לאחר שהיום (ראשון) הוציאה המנהלת מכתב רשמי בו הודיעה כי אם לא יוסרו איומי השביתה של ארגון השחקנים, הם מתכוונים להשבית את משחקי האולסטאר המסורתי, המתוכנן ל-18 במרץ באולם רוממה שבחיפה.

שמואל פרנקל יו"ר מנהלת הליגה. ברני ארדוב
האולסטאר יתקיים או לא? שמואל פרנקל/ברני ארדוב

כזכור, ארגון שחקני הכדורסל בישראל הכריז באמצעות ההסתדרות בשבוע שעבר על סכסוך עבודה מול המנהלת. במכתב צוין: "להבנתנו, המטרה בהכרזת הסכסוך הינה לשבש את משחק האולסטאר של ליגת ווינר סל, במגמה להפעיל לחץ, ובידיעה שהפעלת לחץ כזה נעשית בלא זכות ובניגוד לדין. לאור הודעתכם הבלתי חוקית, עמדו בפני מנהלת הליגה שתי אופציות: האחת היא לקיים את משחק האולסטאר ללא השחקנים המקומיים ועל בסיס השחקנים הזרים בלבד, והשנייה לבטל את אירוע האולסטאר".

עוד נכתב: "מנהלת הליגה לא תסכים לנהל משא ומתן עם ארגון השחקנים תחת איום של השבתת משחק האולסטאר ועל כן, המנהלת מודיעה בזאת כי אם עד יום שלישי 5.3.2013 בשעה 13:00 לא יודיע ארגון השחקנים כי השחקנים המקומיים מתחייבים להופיע באופן מלא לכל אירועי האולסטאר, אזי אירוע האולסטאר יבוטל".

בתגובה למכתב, אמר יו"ר ארגון השחקנים, ניר אלון: "המכתב עדיין לא הגיע אליי, וכשיגיע נתייחס אליו. אנחנו לא מנהלים משא ומתן דרך התקשורת. המטרה שלנו היא לא שביתה אלא החזרת השחקן הישראלי לכדורסל הישראלי. אנחנו מוכנים להיפגש עם אנשי המנהלת עוד לפני הפגישה שנקבעה ל-10.3, במטרה להגיע להסכם ולהימנע מכל צעד של שביתה. המטרה היא איננה שביתה. אם נאלץ לשבות, זה יהיה רק לאחר שנמצה את כל ההליכים העומדים לרשותנו, ובלית ברירה. בכל מקרה, אני מתחייב שלא נשבות כל עוד מתנהל משא ומתן".

גל מקל שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
הוביל את רשימת הקולות. מקל/קובי אליהו

בתוך כך, תמו הבחירות לשחקנים שיטלו חלק באולסטאר. מעל 4000 גולשים לקחו חלק בהצבעה ובחרו ישראלי וזר מכל קבוצה. גל מקל הוביל את רשימת מקבלי הקולות עם 2483, אחריו בין הישראלים דגן יבזורי עם 2304 קולות ואפיק ניסים ויהוא אורלנד שקיבלו 1760 קולות כ"א את נבחרת הזרים מוביל ג'רום דייסון מהפועל חולון עם 2061 קולות ואחריו אדריאן יוטר, דיימון סימפסון ודרון וושינגטון.

כדי להקל על מצוקת הגבוהים של נבחרת הישראלים וכמחווה לעיר המארחת החליטה המנהלת להזמין למשחק גם את עידו קוז'יקרו ממכבי חיפה. את נבחרת הישראלים יאמנו דיוויד בלאט ועודד קטש. את נבחרת הזרים יאמנו שרון דרוקר ובראד גרינברג. בתחרות השלשות ישתתפו פול סטול, יהוא אורלנד, משה מזרחי, גיא פניני, יונתן שולדברנד, רומל בק, אפיק ניסים ועמית שמחון שינסה להגן על תוארו מהאולסטאר בעונה שעברה.

הסגלים המלאים

נבחרת הישראלים: גל מקל, דגן יבזורי, אפיק ניסים, יהוא אורלנד, בן רייס, ניצן חנוכי, דרור חגג', ליאור אליהו , עודד שעשוע, שלומי הרוש, מתן נאור ומאיר טפירו.

נבחרת הזרים: ג'רום דייסון, אדריאן יוטר, דיימון סימפסון, דרון וושינגטון, רומל בק, סקוטי הופסון, קורטני פלס, דמונטז סטיט, מרכוס דאב, שון ג'יימס, פט קלאת'יס וג'מאר סמית. את נבחרת הזרים יאמנו שרון דרוקר ובראד גרינברג.

מאיר טפירו שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הופעה נוספת באולסטאר. טפירו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully