וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: שער ניצחון דרמטי לתומר חמד, רק תיקו לאתלטיקו

חלוץ מאיורקה עלה מהספסל ונגח את ה-1:2 הדרמטי על גרנאדה. 90 דקות טובות לאוואט. מלאגה-את' מדריד 0:0

אחרי הקלאסיקו הגדול של יום שבת, ארבעה משחקים נוספים נערכים היום (ראשון) במסגרת המחזור ה-26 ב'לה ליגה' ואיזו פתיחה מדהימה הייתה ליום הזה. בדקה ה-94 של משחקה של מאיורקה בחוץ מול גראנדה, החלוץ הישראלי תומר חמד כבש שער בנגיחה וקבע 1:2 סופר דרמטי לאדומים, שאולי החלו היום את מסע ההינצלות שלהם. אתלטיקו מדריד התארחה אצל מלאגה ולא הצליחה לצמק את הפער מברצלונה לתשע נקודות אחרי שסיימה ב-0:0. אספניול סיימה עם ויאדוליד ב-0:0 מאכזב.

שחקן מאיורקה, תומר חמד, מול שחקן ולנסיה, טינו קוסטה. רויטרס
שער קריטי. חמד/רויטרס

גרנאדה - מאיורקה 2:1

שלושה וחצי חודשים ללא שער בודד לרפואה, באף מסגרת, עברו על תומר חמד. החלוץ של מאיורקה, שפתח את העונה בכושר נהדר, איבד את מקומו לאחרונה בהרכב של הקבוצה השקועה עמוק מתחת לקו האדום, אבל אולי היום הכל השתנה.

חמד נשלח אל המגרש בדקה ה-71 במקומו של ויקטור, במצב של שוויון 1:1. הוא היה פעלתן מאוד ונראה הרבה יותר חד משאר המשחקים בתקופה האחרונה. בדקה ה-85 הוא התגנב מאחורי המגן ושלח כדור קשה ואיטי, תוך כדי נפילה, שלרוע מזלו פגע רק בקורה. השופט הוסיף ארבע דקות למשחק ושניות ספורות לסיומן, קרן של מאיורקה מצאה את ראשו של חמד, שנגח בעוצמה. שוער המארחת טוניו ניסה להדוף, אך הכדור עבר את הקו בבירור וחמד זכה להתנפלות המונית מצד חבריו, שהשיגו שלוש נקודות קריטיות, אשר מחזירות אותן למאבקי ההישרדות בליגה.

דודו אוואט שיחק כהרגלו 90 דקות וגם השוער, שלא היה בכושר בזמן האחרון, נראה מצוין וסיפק משחק שקט ואחראי. אוואט ספג כבר אחרי תשע דקות מראשו של נוליטו, שנותר חופשי לחלוטין במרכז הרחבה. מאיורקה השוותה בדקה ה-13, לאחר שג'יובאני דוס סנטוס השאיר את אלפארו מול שער ריק. ואז הגיע חמד.

רדאמל פלקאו שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
לא הצליח למצוא את הרשת הפעם. פלקאו/רויטרס

מלאגה - אתלטיקו מדריד 0:0

המשחק המרכזי בליגה הספרדית נערך אמנם אתמול בין ריאל מדריד לברצלונה, אבל היום נפגשו שתי הצלעות הנותרות ברביעיית הצמרת, כאשר אתלטיקו השנייה רצתה להגדיל את הפער מריאל מדריד במקום השלישי, אך מולה התייצבה קבוצה חזקה מאוד שלה היו תוכניות משלה.

אתלטיקו פתחה טוב את המחצית השניה, הייתה טובה יותר ובעטה יותר לשער, אך ווילי קבאז'רו, שוערה המצוין של מלאגה עמד בפרץ ושמר על רשת נקייה עד הסיום. אתלטיקו מקדימה בשתי נקודות בלבד את ריאל מדריד במאבק על המקום השני. מלאגה מצידה, תאבק עד הסוף עם ולנסיה על המקום הרביעי, למרות שבכל מקרה הקבוצה לא תשחק באירופה בעונה הבאה, בשל העונש שספגה מאופ"א.

משחקים נוספים:

ריאל סוסיאדד - בטיס 3:3
לסוסיאדד: קרלוס ולה 51, איניגו מרטינס 56, צ'אבי פרייטו 62, פנדל; לבטיס: חורחה מולינה 29, דורלן פאבון 49, 66

אספניול - ריאל ויאדוליד 0:0

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully