וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: טוטנהאם ניצחה 1:2 את ארסנל בדרבי הלונדוני

התרנגולים פתחו חלש, אבל עקצו פעמיים עם שערים של גארת' בייל (37) וארון לנון (39). פר מרטסאקר צימק בנגיחה (51)

ספורט 2

כשארסנל וטוטנהאם נפגשו בסיבוב הקודם לדרבי של צפון לונדון, התרנגולים הובילו 0:2, אך המשחק הסתיים בניצחון ענק של התותחנים, 2:5. הערב (ראשון), שתי הקבוצות נפגשו למשחק הגומלין במסגרת המחזור ה-28 בפרמיירליג. גם הפעם טוטנהאם הובילה 0:2, אך בניגוד למפגש הקודם, הצליחה גם לשמור על היתרון, לנצח 1:2 ולחזור למקום השלישי היקר על חשבונה של צ'לסי. מה שמדהים הוא שבעונה שעברה התסריט היה זהה לחלוטין. גם אז ארסנל ניצחה 2:5 במפגש באמירויות, אבל טוטנהאם נקמה עם 1:2 בוויט הארט ליין.

אוהדי טוטנהאם צריכים להתענג על כל רגע שהם רואים את גארת' בייל, כי קשה להאמין שהוולשי יישאר בקבוצה בעונה הבאה, לאור היכולת המדהימה שהוא מציג. הוולשי כבש שער ליגה חמישי ברציפות ו-16 בסך הכל העונה בדקה ה-37. ארון לנון הכפיל את היתרון שתי דקות לאחר מכן. פר מרטסאקר, הבלם הגרמני כבש שער שני בקריירה בארסנל, שניהם מול טוטנהאם, וצימק בדקה ה-51, אך לא מנע מקבוצתו מפלה נוספת.

גארת' בייל, שחקן טוטנהאם חוגג. רויטרס
שער ליגה חמישי ברציפות. גארת' בייל/רויטרס

ומה עם ארסנל? הקבוצה של ארסן ונגר ממשיכה לנחול מפלות. התותחנים, שנמצאים על סף הדחה מליגת האלופות אחרי ההפסד לבאיירן מינכן, רחוקים כבר חמש נקודות מצ'לסי הרביעית וספק רב אם יצליחו להשיג את אחד המקומות שמוליכים לליגת האלופות בתום העונה. אם זה אכן יקרה, אל תתפלאו אם ארסן ונגר יחפש ג'וב חדש בעונה הבאה אחרי 16 שנים כמאמנה של ארסנל.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מהלך המשחק

דקה 10: מצב ראשון לארסנל. מיקל ארטטה שלח כדור עומק לז'ירו, שמצא עצמו במצב מצוין בתוך הרחבה, אבל יאן ורטונגן גלש ברגע האחרון ומנע ממנו לבעוט לשער.

דקה 22: פתיחת המשחק הייתה מאכזבת, בעיקר מצידה של טוטנהאם שלא הגיעה למצבים. דווקא ארסנל הייתה קרובה שוב לכבוש, כאשר סאנטי קאסורלה שלח כדור עומק לתיאו וולקוט, אבל קייל ווקר הגיע בזמן כדי לחלץ את הסכנה.

דקה 37: גול! טוטנהאם לא עשתה דבר בחצי השער הראשונה, אך עלתה ליתרון ומי כבש? גארת בייל. הוולשי קיבל כדור עומק נפלא מסיגורדסון ומקרוב בעט פנימה. 0:1 לטוטנהאם.

דקה 39: גול! שתי דקות בלבד עברו וטוטנהאם מכפילה את היתרון אחרי מהלך כמעט זהה לשער הראשון. הפעם סקוט פארקר היה עם כדור העומק, ארסנל שוב כשלה ביציאה למלכודת נבדל ומי שניצל זאת היה ארון לנון, שעבר את השוער ומקרוב גילגל פנימה. 0:2 לטוטנהאם.

ארון לנון שחקן טוטנהאם (משמאל) חוגג עם סקוט פארקר. Paul Gilham, GettyImages
איזו חגיגה. ארון לנון וסקוט פארקר צוהלים/GettyImages, Paul Gilham

דקה 51: גול! ארסנל חזרה למשחק בזכות שער נגיחה של פר מרטסאקר הבלם. תיאו וולקוט הרים כדור חופשי מצד שמאל והגרמני נגח לפינה הרחוקה, הכדור ליטף את גארת' בייל וחדר פנימה. 1:2 לטוטנהאם.

פר מרטסאקר, בלם ארסנל חוגג שער. GettyImages
שער שני שהוא מבקיע מול טוטנהאם העונה. פר מרטסאקר/GettyImages

דקה 60: מצב טוב לטוטנהאם. מוסא דמבלה שלח כדור שמאלה לסיגורדסון, שיישר את הכדור מצוין למרכז. הכדור הגיע לגארת' בייל, אך הוולשי הפעם לא היה מרוכז ובעט גבוה מעל השער.

דקה 71: ההגנה של ארסנל נראתה מפורקת וטוטנהאם ניצלה זאת. סקוט פארקר שוב שלח כדור עומק נהדר לארון לנון, שמקרוב בעט חזק, אך הכדור שלו חמק החוצה.

דקה 80: הזדמנות נהדרת לארסנל להשוות. ארון רמזי קיבל כדור עומק נהדר מתומאש רוזיצקי המחליף ומצא עצמו חופשי כ-16 מטרים מהשער, אך בעט כדור שטוח שחלף החוצה.

דקה 88: עוד ניסיון של ארסנל להשוות. הפעם במצב נייח של תיאו וולקוט, שבעט כדור חופשי נהדר כ-18 מטרים מצד שמאל. הכדור של וולקוט חלף על פני החומה והסתובב יפה, אך חמק החוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully