וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה פוצ'יוולי: אושרי כהן השלים קאמבק

כהן וליאור באום זכו עם "סאן אנד ניקה" בגביע החורף של טורניר קורונה פוצ'יוולי, לאחר שניצחו בגמר דרמטי את לוכדי הנחשים

בסוף השבוע (1-2 במרץ) נערך בחוף גורדון, במזג אויר קיצי, טורניר גביע החורף של קורונה פוצ'יוולי 2013. אושרי כהן השלים קאמבק מופלא לאחר הפסקה של שנה ויחד עם שותפו לטורניר ליאור באום בקבוצת סאן אנד ניקה גברו במשחק גמר דרמטי בשלוש מערכות על לוכדי הנחשים של דודו טובי ואמיר זוהר וזכו בתואר הראשון של עונת ליגת קורונה פוצ'יוולי 2013.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קאמבק מושלם. אושרי כהן על הפודיום/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאות אנשים הגיעו בסוף השבוע לחוף גורדון לצפות בטורניר גביע החורף של קורונה פוצ'יוולי, שבו לקחו חלק 16 קבוצות ישראליות. שמונה קבוצות העפילו מיום במוקדמות לשלבים המכריעים של הטורניר שהתקיימו ביום שבת. אחד המשחקים הדרמטיים שלב רבע הגמר היה המשחק בין קבוצת גאולה יונייטד של שלום לנציאנו ונדב זוהר לבין קבוצת הברווזים של דר פישלזון ותומר רייפמן, העולים החדשים לליגה הראשונה. במשחק צמוד ומרתק ומלא אופי מצד שתי הקבוצות העפילו לחצי הגמר קבוצת גאולה יונייטד שידם הייתה על העליונה במערכה השלישית.

בסיומו של יום משחקים מרתק העפילו למשחק הגמר קבוצת "סאן אנד ניקה" של ליאור באום ואושרי כהן וקבוצת "לוכדי הנחשים" של דודו טובי ואמיר זוהר. המשחק התעלה לרמה גבוהה ונמשך צמוד לכל אורכו. שתי הקבוצות הפגינו נחישות רבה לאורך המשחק כולו, אך אושרי וליאור שמרו על ריכוז ברגעיו המכריעים של המשחק, ניצחו בשלוש מערכות צמודות 14:18, 18:12 ו- 12:15 את אמיר ודודו לעיניי מאות צופים וזכו להניף בגאון את גביע החורף של קורונה פוצ'יוולי 2013.

למקום השלישי הגיעה "גאולה יונייטד" של שלום לנציאנו ונדב זוהר. "כרישי החול" של שלום מיכאלשווילי ושותפו כדורגלן בני יהודה מאור קנדיל הסתפקו ברבע גמר. לראשונה בענף, השתתפו צמד נשים, רוני ליף ורונית גלבר. השתיים הודחו בשלב המוקדמות.

ליגת קורונה פוצ'יוולי תצא לדרך בחודש יוני הקרוב, בנמל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully