וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: סדאייב וקאדייב יעמדו לועדת משמעת

3.3.2013 / 10:52

השניים יעמדו לדין פנימי בעקבות האירועים בבלומפילד: "למרות הסיטואציה וההבנה למצבם, הם כמו כל שחקן אחר בקבוצה"

בבית"ר ירושלים יעמידו מחר (שני) לדין פנימי את שני שחקני הרכש של הקבוצה זאור סדאייב וג'יבראיל קאדייב. סדאייב עשוי להיענש בעקבות התנועה המגונה שביצע לעבר לקהל במחצית ואילו קאדייב בשל הכרטיס האדום שספג בעקבות העימות עם אוהד מכבי תל אביב. בבית"ר אמרו על השניים: "ברור שיש הבנה לסיטואציה שהם נמצאים בה וכל מה שהם עוברים כאן. אולי זה יבוא לידי ביטוי בעונש שיספגו, אך להעמיד אותם לדין זו חובתנו, הם כמו כל שחקן בקבוצה ויש קוד התנהגות שהם צריכים לעמוד בו".

אמא של ג'יבראיל קאדייב לצד שחקן בית"ר ירושלים זאור סדאייב. אדריאן הרבשטיין
"מבינים את מצבם, אך הם כמו כל אחד אחר". סדאייב משמאל/אדריאן הרבשטיין

בנוגע להעמדה של קאדייב לדין ביום רביעי הקרוב, אמרו בבית"ר: "אנחנו מאמינים שבית הדין לא מנותק והוא יתחשב במקרה ובסיטואציה. קאדייב ספג נאצות מצד האוהד על רקע זה שהוא מוסלמי ואנשי המועדון שמעו אותו צועק לו מספר פעמים קללות גזעניות. הוא שחקן צעיר שעובר כאן תקופה לא פשוטה ואנחנו צריכים שגם בית הדין ואוהדי הכדורגל יידעו להוקיע תופעות כאלה ולחזק את השניים שבאמת מתמודדים כאן בגבורה בתקופה הזאת".

אגב, סדאייב טען בפני אנשי בית"ר כי ביצע את התנועה המגונה לשני אוהדים ספציפיים שמגדפים אותו מספר משחקים ולא עזבו אותו מהרגע שעלה להתחמם. סדאייב הוזהר גם על ידי המאמן אלי כהן שהסביר לו שאירועים כאלה מעבר למסגרת של המועדון עלולים אף לעלות לו בכרטיס אדום והרחקה ממשחקים, במידה והשופט או אחד הקוונים היו רואים זאת. סדאייב אמר לאנשי בית"ר: "לא הייתי צריך לעשות את זה, יותר אני לא אתייחס לאוהדים שמנסים להוציא אותי מפוקוס".

ג'יבראיל קאדייב שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
ניצחון יקרב אותם לפלייאוף העליון. קאדייב/אדריאן הרבשטיין

בבית"ר היו מרוצים מהתוצאות בליגת העל אתמול, בעיקר לאור ניצחונה של עירוני קרית שמונה על רמת השרון שהשאיר אותה בתמונת העלייה לפלייאוף העליון. בקבוצה מבינים שניצחון על מכבי נתניה יציב אותם בעמדה טובה לזכות בכרטיס לפלייאוף העליון: "כל התוצאות אתמול היו לטובתנו, עכשיו צריך לנצח ולהיות תלויים בעצמנו בשבוע הבא. כבר שכחנו מה זה לשמוח עם ניצחון בטדי, הגיע הזמן שניזכר קצת. נקווה שהקהל יתמוך היום וכולם ישימו את המחלוקות בצד כי צפוי לנו משחק קשה והדחיפה שלהם משמעותית מאוד". בבית"ר מצפים ל-7,000 צופים הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully