וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "אתה ממשיך לקלל", ערן לוי: "אתה משפיל אותי"

28.2.2013 / 13:49

מאמן וחלוץ בית"ר ירושלים החליפו האשמות בוועדת המשמעת שבסיומה הוחזר השחקן עם קנס של 6,000 שקל. קאדייב לדין

one

מצבו של ערן לוי לא יורד מהכותרות. בית"ר ירושלים הודיעה הבוקר (חמישי) כי שחקן הקבוצה ערן לוי, שלא שותף אמש במשחק הגביע מול מכבי תל אביב בעקבות ההשעייה שספג מהמועדון, עמד לוועדת משמעת פנימית בנוכחות יושב ראש המועדון איציק קורנפיין, מאמן הקבוצה אלי כהן ומנהל הקבוצה מנחם נידם, ובסיומה הוא נקנס ב-6,000 שקל ושב להתאמן באופן מיידי עם הקבוצה.

שחקן בית"ר ירושלים ערן לוי. ברני ארדוב
לא נשאר חייב. ערן לוי/ברני ארדוב

במהלך ועדת המשמעת אמר כהן לערן לוי: "אתה לא עושה מה שאומרים לך. אתה לא מעריך את מה שאני עושה לקריירה שלך. אתה לא מקשיב וממשיך לקלל ולדבר עם תנועות ידיים לשחקנים והם לא אוהבים את זה. אתה תיישר קו כמו כל השחקנים ולא תוציא דברים לתקשורת, מי שעושה את זה נענש".

ערן לוי השיב למאמן: "אתה נטפל אליי. אתה משפיל אותי מול השחקנים, אמרתי לך שאם יש לך מה לומר לי תגיד לי בארבע עיניים ולא לעיני כל השחקנים. אני בן 28, לא ילד שעלה מהנוער, מגיע לי קצת כבוד".

כהן לא נשאר חייב, והשיב: "כשנותנים לך כבוד אתה לא מעריך את זה. אם תעריך את זה ותתנהג בהתאם. רק אז תקבל כבוד. אין לי מטרה להעיף אותך, אבל המועדון מעל הכל וכולם יתשיירו עם הדרך. זה קרה עם שחקנים אחרים והם התיישרו, עכשיו אתה צריך לעשות את זה".

איציק קורנפיין סיכם את הדברים, ואמר לחלוץ: "אני לא מתערב בדרך של המאמן ובהתנהלות שלו, אבל אני רוצה לעזור לך. יש דברים שמפריעים ואתה צריך לשנות אותם. אתה יודע שאיכפת לי ממך ואני רוצה לראות אותך נשאר כאן, אבל יש מסגרת של קבוצה וצריך לעמוד בה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"כשנותנים לך כבוד, אתה לא מעריך את זה". אלי כהן/ברני ארדוב

אלי כהן לשחקנים: "איפה היינו בחודש האחרון?"

בצל האירועים סביב ערן לוי וג'יבראיל קאדייב, ערכה היום בית"ר אימון שחרור כאשר המאמן אלי כהן אסף את שחקניו ואמר להם: "איפה היינו בחודש האחרון? זה המשחק הכי טוב שלנו השנה, טוב יותר מהפועל תל אביב. כשאנחנו יחידה אחת מלוכדת, גם מכבי תל אביב לא יכולה עלינו. מלמעלה עד למטה, דינו ובראשי עשו עבודה מצויינת, דסה לקח את ההזדמנות בשתי ידיים ועשה עבודה טקטית אדירה, קריאף בתפקיד שלא שיחק בו היה ענק, דריו וקובי היו בלוק באמצע, קובי נתן את המשחק הכי טוב שלו מאז שאני כאן, תצוגה הירואית. עמית (בן שושן) עלה לשחק פצוע ברגל ובלי כושר רק כי אני ביקשתי ממנו ונלחם עם כל מה שהיה לו. זו הגדולה שלנו ושל המועדון הזה".

ובינתיים בהתאחדות לכדורגל הודיעו שג'יבראיל קאדייב יעמוד לדין בגין התנהגות בלתי ספורטיבית והפרת סדר. הדיון בעניינו יתקיים ביום רביעי הבא. לאחר שראו את הוידאו בו מוכה השחקן על ידי אוהד מכבי תל אביב, אמרו בבית"ר: "בושה שיעמידו אותו לדין אחרי מה שנראה כאן. זו חציית קם אדום שאוהד מכה שחקן של קבוצה יריבה ולא מטופל כלל. אילולא מצלמות הוידאו, האירוע הזה היה נעלם. אנחנו מאמינים שבית הדין לא יהיה אדיש למה שהיה כאן ויתחשב בשחקן, וכמובן נעקוב שמכבי תל אביב תטפל באוהד ברמה המשפטית. לאורך כל המשחק זרקו דברים וירקו על שחקנים שלנו שעמדו ליד הספסל ושחקנים שלא התלבשו וישבו בשורות שמאחורי היציע, אנחנו בטוחים שגם במכבי תל אביב מתנערים מההתנהגות הזו".

שחקן בית"ר ירושלים ג'יבראיל קאדייב מורחק מהמגרש. ברני ארדוב
חציית קו אדום. קאדייב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully