וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן לוי נקנס ושב להתאמן, מויאל: "רוצים מומנטום חדש"

28.2.2013 / 11:55

בית"ר ירושלים חגגה את הניצחון הגדול בגביע, אלי כהן צרח לשחקנים: "אתם הגברים שלי". ערן לוי נקנס ב-6,000 שקל, וחזר

one

בית"ר ירושלים הודיעה היום (חמישי) כי שחקן הקבוצה ערן לוי, שלא שותף אמש במשחק הגביע מול מכבי תל אביב בעקבות השעיה שספג מהמועדון, עמד הבוקר לוועדת משמעת פנימית בנוכחות יו"ר המועדון איציק קורנפיין, מאמן הקבוצה אלי כהן ומנהל הקבוצה מנחם נידם. בתום ועדת המשמעת, השחקן נקנס ב-6,000 שקל, ושב להתאמן באופן עם הקבוצה.

היו"ר מתכוון לעשות הכל כדי להרגיע את העניינים בין השניים ולמצוא שפה משותפת להמשך עבודה בין השניים. שחקנים בקבוצה שדיברו עם ערן לוי אמרו כי "הוא מוכן לעשות הרבה כדי להישאר בבית"ר, אבל רק אם דברים ייאמרו לו בארבע עיניים. הוא כרגע שבור מהכל, זה יכול להתפוצץ. אולי טוב שזה קרה כי החתול ועכבר ביניהם צריך היה להיגמר מזמן".

המאמן אלי כהן אמר בעניינו: "ערן לוי יתיישר עם הקו שלי, או שלא ישחק. שום דבר לא השתנה, זה שהוא הושעה ממשחק זה לא סוף העולם. שחקנים נוספים הושעו ואף אחד לא עשה רעש כזה. נקווה שאחרי ועדת המשמעת הכל יחזור לסדרו. אנחנו לא מחפשים דרמות, יש מסגרת ומי שיעמוד בה לא יהיו לו בעיות".

שחקן בית"ר ירושלים ערן לוי. ברני ארדוב
לוי, אתמול/ברני ארדוב

שמחה גדולה הייתה אמש (רביעי) בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים אחרי הניצחון הגדול, 0:2 על מכבי תל אביב. השחקנים שפכו מים, קפצו ושרו במשך מספר דקות. המאמן אלי כהן נכנס לחדר ההלבשה וצעק "איפה הגברים שלי? איפה הגברים שלי? אין שחקן שהוא מעל המועדון". השחקנים המשיכו את האווירה השמחה ושרו למאמן "אלי תגדל שפם" על פי הלחן של הקהל. המאמן הודה לשחקנים, חיבק אותם, אבל לא שכח להגיד להם לשמור על הגוף ולהכין אותו ליום ראשון נגד נתניה.

המאמן אמר על שחקניו: "זה היה משחק מצוין שלנו, טוב יותר מזה שהיה נגד הפועל תל אביב לפני חודש וחצי. כל מי שעלה כאן נתן את הדם על המגרש. קריאף כמגן שמאלי, על אף שהוא חסר ניסיון בתפקיד, היה מצוין. גם סדאייב בדקות ששיחק, אלי דסה, ריקן, סטיבן שנכנס והיום, במיוחד קובי מויאל בהצגה הירואית. ככה אני רוצה לראות אותו משחק. שהוא משחק ככה עם דריו אנחנו נראים אחרת. ממש מגיעות מחמאות לכל אחד ואחד כאן".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"איפה הגברים שלי? אין שחקן שהוא מעל המועדון". כהן/ברני ארדוב

כהן הסתכל קדימה ואמר: "השקענו המון מאמץ ונצטרך להכין את עצמנו בתבונה לנתניה ביום ראשון. עברנו תקופה לא פשוטה ואנחנו מקווים שזה המשחק שיוציא אותנו ממנה. היה שיפור היום בתמיכה של הקהל אבל עדיין זה לא הקהל האמיתי של בית"ר שתומך ב-100 אחוז. צריך לשים את כל חילוקי הדעות בצד ולעזור לקבוצה להתרומם ולסיים בפלייאוף העליון".

קובי מויאל יצא מאושר ואמר: "האמת שכבר נגד מכבי חיפה הרגשנו טוב וגם פתחנו כמו שצריך, אבל לא היה לנו מזל ולמרות דקות טובות שלנו הפסדנו. היום ידענו לפני שבאים לתת הכל בלי חוכמות, להשתמש בכל מה שיש לנו ולתת את ה-130 אחוז שלנו כדי לנצח. אנחנו חמישה משחקים לא מנצחים, וזה קלקל לנו את כל העונה המצוינת, ואני שמח שעצרנו את זה. נהיה חייבים לנצח את נתניה ביום ראשון ולהתחיל לייצר מומנטום חדש וכמובן לשמור על הסיכויים לפלייאוף העליון".

על אוהדי בית"ר אמר: "כולם ראו איך זה נראה שהם רוצים להיות מאחורינו. זאת לא תקופה פשוטה לאף אחד- לא להנהלה, לא לשחקנים ולא לאוהדים. אני מקווה שהיום התחילה איזשהי אחדות, שאנשים ישימו הכל בצד ויהיו מאחורינו. אני יודע שיש הרבה אוהדים שפגועים וכאלה שנשארים בבית, ואני קורא להם מכאן לדעת להתעלות על הכל ולהיות איתנו בכל משחק, כי בשבילם אנחנו משחקים. חבל להרוס את כל העונה היפה הזאת. כשהם איתנו כמו שהם רצו להיות היום, ראו שהאלופה שבדרך לא יכולה עלינו".

אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים מעל אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מעל הצהובים, בכל רגע. קריאף מעל עטר/ברני ארדוב

מה לא עשה אלי כהן כדי להוציא את השחקנים מהמשבר. אחרי הפיינטבול לפני מכבי חיפה, המאמן השתמש בפסיכולוגים, החזיר לשחקנים את הצ'יפים שמודדים את הקילומטרז' (על אף שהשחקנים לא מתים על זה), הראה להם לפני המשחק את הזכיות של בית"ר בגביעים לאורך ההיסטוריה שלה (חוץ מהגביע הראשון ב-76, לא הספיקו להשיג את הדיסק), כאשר באחד מהם, ב-1986, הוא היה שחקן שמשון תל אביב שהפסידה בגמר לבית"ר. כנראה שהדברים עזרו הפעם.

ג'יבראיל קאדייב, שהורחק אתמול למרות שלא שיחק כלל, טען כי זרק את הבקבוק לעבר הקהל בגלל שירקו עליו וזרקו עליו דברים. השחקן צפוי לעמוד בפני בית הדין המשמעתי בשבוע הבא, וצפוי להרחקה של לפחות שלושה משחקים. ערן לוי התעמת עם אוהדי מכבי תל אביב שישבו מעליו, וסיפר כי לאורך כל המשחק הם קיללו אותו וירקו לעברו, בעוד הוא רק השתיק אותם.

היום השחקנים יערכו אימון שחרור ויזכו לטיפולים על מנת להכין את הגוף לקראת מכבי נתניה ביום ראשון. קובי מויאל, שספג צהוב מספר 12, ייעדר ממשחק החוץ נגד מכבי תל אביב בעוד שבועיים. בבית"ר מקווים כי הניצחון ירגיע את האווירה המתוחה בקרב עמותת האוהדים והאוהדים. מנגד, קבוצה של אוהדים מתארגנת להיפגש הערב במרכז הארץ על מנת להמשיך ולגבש דרכי מחאה חוקיים נגד הבעלים והנהלת המועדון, ונראה כי התקופה הלא פשוטה עדיין לא הסתיימה עבור המועדון.

שוער בית"ר ירושלים, אריאל הרוש. ברני ארדוב
"אומרים שאחרי ירידות גדולות, יש גם עליות גדולות". הרוש/ברני ארדוב

"זה ניצחון של המון אופי", הודה אריאל הרוש, "זה משהו שלא הראינו במשחקים האחרונים שלנו. ידענו שאם ננצח את המשחק הזה, זה ידחוף אותנו מאוד חזק קדימה בליגה וכמובן בגביע. אני שמח שעשינו את זה על הצד הטוב ביותר ומפה אנחנו מסתכלים קדימה. המשחק הזה הוא כבר היסטוריה כי יש לנו משחק מאוד חשוב, ביום ראשון נגד מכבי נתניה. אם נציג את אותה יכולת גם נגד נתניה, אז בעזרת השם שוב ננצח. אנחנו באים כבר היום לאימון ועובדים הכי חזק שיש. שוכחים מהכל והלאה למשחק הבא".

הרוש שומר על אופטימיות: "יכול להיות שהמשחק הזה יהפוך לנו עכשיו את העונה. אומרים שאחרי ירידות גדולות, יש גם עליות גדולות ואני מקווה שאחרי המשחק הזה רק נעלה מעלה מעלה, כמה שיותר רחוק. המשחק הזה בא לנו בזמן, בתקופה הכי גרועה שלנו העונה ואני מקווה שהמשחק הזה יוציא אותנו, מהמשבר הגדול בו היינו".

הרוש התייחס גם לנושא הקהל, שחלקו לא תומך כעת בקבוצה, וניסה להסביר את הקושי מהצד של השחקנים: "כיום הקהל שלנו נגדנו, התרגלנו לזה ואנחנו כבר יודעים שזה לא תירוץ מבחינתנו לדבר על הקהל. אנחנו צריכים לבוא ולנתק הכל מסביב, כי אנחנו שחקנים בוגרים, מקצועניים והפעם עשינו את זה על הצד הטוב ביותר ואני מקווה שעכשיו, בעזרת השם הקהל יתחיל להיות איתנו".

השוער נשאל האם בית"ר יכולה לזכות בגביע השנה ואמר: "ברור שאפשר לזכות בגביע, אבל בוא לא נהיה יהירים. ניצחנו משחק גדול, נישאר עם הרגליים על הקרקע ונסתכל הלאה להגרלה הבאה. כל קבוצה שתבוא זה יהיה קשה, כי בגביע כל משחק לגופו ונקווה לעבור בהצלחה גם את המשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully