וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: ”ערן לוי עשה את זה לעוד 15-20 מאמנים לפניי”

27.2.2013 / 22:45

אלי כהן לא נרגע מהתקרית עם הקשר והחמיא לסדאייב: ”הוא אפילו לא ב-40 אחוז כושר”. ריקן: ”ידענו שהקהל עוד יתאחד”

צילום ועריכה: דרור פיקלני

העונה המטורפת של בית"ר ירושלים עברה הערב (רביעי) דרמה נוספת עם ניצחון מפתיע 0:2 על מכבי תל אביב בבלומפילד בשמינית גמר גביע המדינה. הקבוצה של אלי כהן שכחה לערב אחד מהצרות בליגה שם היא נמצאת בצניחה חופשית בשבועות האחרונים מאז התפוצצות פרשת הצ'צ'נים, ונעזרה בשער בפנדל של חן עזריאל בדקה ה-31 ושער של דומיניק גלאבינה בתוספת הזמן כדי לתפוס את הכרטיס האחרון לרבע הגמר ולקטוע את חלום הדאבל של הצהובים.

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מאמין בסדאייב. אלי כהן/ברני ארדוב

אלי כהן התייחס למשחק בסיום, ודיבר גם על יחסיו עם ערן לוי: "שינינו את המומנטום, אני מקווה שמכאן נצא לדרך חדשה. אם הייתי יכול להסביר את ההבדל ביכולת הייתי משנה את זה. ערן לוי יגיע לועדת משמעת, נעשה את זה בצורה מסודרת. השאר ספקולציות. אין שחקן שהוא מעל הקבוצה, שחקן לא יעשה עבירות משמעת ואני לא הראשון שהוא עשה לו עבירות משמעת כאלו. יש אולי עוד 15 מאמנים כמוני".

על סדאייב אמר המאמן: "גם הוא עבר את החוויה שהקהל נגדו והוא עדיין לא תומך בו ב-100 אחוז. רואים שהוא שחקן טוב, לא רק שהוא לא עשה הכנה, לקח לו הרב זמן והוא עדיין לא ב-40 אחוז כושר". לאחר מכן החמיא כהן גם לאופיר קריאף: "כל השחקנים שהיו פה היום נתנו הצגה, שיחקו על הכבוד שלהם. קריאף הוא הפתעת העונה, היו איתו פה ושם בעיות, אבל הוא שיחק בהרבה עמדות והוא עושה עבודה רב גונית".

אבי ריקן אמר בסיום: "כולם דיברו על זה שאין לנו סיכוי, אבל ידענו שזה משחק מהסוג שיכול להוציא לדרך חדשה. גם אם זה היה קצת לא יפה, קצת מלוכלך כמו שאומרים, זה ניצחון גדול. באנו משוחררים, ידענו שאם ננצח ונשחק טוב הקהל יתאחד שוב. עבדנו אחד בשביל השני, אני שמח". על הופעתו של זאור סדאייב אמר ריקן: "הוא לא שיחק הרבה זמן אני חושב שהוא יכול לעזור לנו הרבה, תראו את זה בהמשך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי תל אביב אלירן עטר מול שחקן בית"ר ירושלים עמית בן שושן. ברני ארדוב
"זה ניצחון מדהים שכולו הקרבה". בן שושן, משמאל/ברני ארדוב

עמית בן שושן: "האמנו אבל לא ידענו שזה יסתיים ככה. אנחנו מאושרים, חגגנו עכשיו בחדר ההלבשה. זה ניצחון מדהים של הקרבה. נקלענו בחודש האחרון לתקופה לא טובה, זה הפך להיות סוג של משבר מקצועי. אבל היום עצרנו את זה, וניצחנו את האלופה שבדרך בבית שלה, עם הקהל שלה. אין ניצחון מתוק מזה, זה נותן לנו הרבה ביטחון להמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully