וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור ראובן: "לא שיחקנו חכם לקראת הסוף"

ברמת גן התקשו לעכל את ההפסד לעכו. ישראל זגורי ביקש מאלי כהן להתחלף לאחר שלא התבקש לבעוט את הפנדל

one

הפועל רמת גן הסתבכה אמש (שבת) עם הפסד ביתי 2:1 להפועל עכו. האורדונים הצליחו להשוות בדקה ה-88 אבל ספגו בתוספת הזמן וראו את הפער מהאחרונה בטבלה מצטמק לשתי נקודות בלבד. כעת תחזיק רמת גן אצבעות למכבי חיפה, בדרבי נגד הפועל חיפה ביום שני בקרית אליעזר. בשבוע הבא תצא רמת גן לקרב תחתית לוהט נוסף, כאשר תשחק נגד השכנה לתחתית, הפועל חיפה, בקרית אליעזר.

"אנחנו ממשיכים לסבך לעצמנו את החיים", אמר גורם בקבוצה בסיום המשחק. "החזרנו את עכו לחיים ונתנו להם להתקרב אלינו. כנראה שנגזר עלינו להילחם עד סוף העונה, אבל אנחנו לא מתכוונים לוותר לאף אחד ונעשה הכל בכדי להישאר בליגה ביום העונה".

תמיר כחלון הפועל עכו עומר בוקסנבוים הפועל רמת גן. מגד גוזני
מתסבכים. בוקסנבוים/מגד גוזני

שתי תקריות מוזרות משהו, התרחשו אמש ברמת גן. הראשונה היתה עם פתיחת המחצית השנייה, כאשר במשך שתי דקות שיחקו האורדונים בעשרה שחקנים, לאחר שמיראן בורגיץ' קיבל הודעה כי הוא מוחלף ולא עלה למחצית השנייה, אך גם מחליפו רן יצחק לא נכנס, עד שאנשי הספסל הבחינו בטעות המביכה.

מקרה נוסף אירע על סף סיום המשחק, כאשר הקשר ישראל זגורי, שנראה מתוסכל מאוד מכך שלא נתנו לו לבעוט את הפנדל, ביקש להתחלף מיד לאחר הפנדל המוצלח של דורין גוגה, אולם בשל העובדה שהמאמן אלי כהן ביצע כבר את כל שלושת החילופים, נשאר זגורי על כר הדשא עד שריקת הסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ישראל זגורי שחקן הפועל רמת גן (ימין) עם שי שטרית. ברני ארדוב
הביא מחאה. זגורי/ברני ארדוב

"זה בהחלט כואב להפסיד בצורה כזו", אמר המגן ליאור ראובן. "בייחוד לאחר שהצלחנו להשוות בדקה האחרונה. לא שיחקנו חכם לקראת הסוף וגם תיקו זו היתה תוצאה שיכולה לספק אותנו. אפשר להגיד שזה שער של נאיביות, אבל זה קורה בכדורגל. זה לא אמור לקרות, אבל זה קורה, נצטרך לשכוח את ההפסד הזה כמה שיותר מהר ולהסתכל לעבר המשחק הבא, בשבוע הבא. במצב אליו נקלענו עכשיו, כל משחק הופך כעת למשחק משמעותי וחשוב. זה יהיה משחק חוץ קשה מאוד, נתכונן בהתאם ובעזרת השם יהיה בסדר".

ראובן נשאל האם העייפות ממשחק הגביע באמצע השבוע, שהוכרע רק אחרי הארכה, היא הגורם להפסד והשיב: "אני לא חושב. אני לא רוצה לדבר על עייפות כי אנחנו שחקנים מקצועניים. התאוששנו טוב והכנו את עצמנו למשחק והפסדנו, אבל זה הכדורגל. ספגנו גול מהיר ואחרי זה נאלצנו לרדוף אחרי עכו כל המשחק. הגענו להמון מצבים ולא הצלחנו להבקיע. בסוף עשינו את זה והבקענו את הגול שרצינו להשוות, אבל זה כמובן לא הספיק לנו והפסדנו את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully