וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון בראיון ברוסיה: "ישראל? המקום הבטוח בעולם"

יו"ר ההתאחדות ירה בראיון: "גיא לוזון הולך להיות אחד מ-10 המאמנים הטובים באירופה. אלימות כמעט לא קיימת כאן"

ההכנות לטורניר היורו לנבחרות צעירות שייערך בישראל כבר נמצאות בעיצומן, ויו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון העניר ראיון נרחב לאתר הספורט הרוסי 'ספורט אקספרס', שם התייחס לטורניר ולעוד ענייני דיומא בכדורגל הישראלי וסיפק כמה פנינים.

"לא תהיה שום בעיה של בטיחות. ישראל היא המקום הבטוח בעולם", ירה לוזון. "יש לנו את היכולות הכי טובול לנטרל את האיומים שלנו אולי יותר מכל מדינה אחרת בעולם. כל האצטדיונים הולכים להיות מלאים מפה לפה. אני משוכנע בזה. האנשים אצלנו אוהבים כדורגל ועוד יותר אוהבים את משחקים של נבחרות".

אבי לוזון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל. ברני ארדוב
המקום הבטוח בעולם? זה מה שהוא חושב. לוזון/ברני ארדוב

"אלימות וגזענות כמעט ולא קיימות בישראל", הוסיף והתייחס גם לפרשייה שהתפתחה סביב צירופם של זאור סדאייב וג'יבראיל קאדייב לבית"ר ירושלים. "רוב האוהדים שמגיעים לאצטדיונים פשוט אוהבים כדורגל. לכל הקבוצות יש אוהדים זהים. מה שקרה בבית"ר זה תוצר של מיעוט קטן של אוהדים, שאר האוהדים הריעו להם. בטורניר שיהיה כאן נשרת את כולם במידה שווה, בלי קשר לצבע, למוצא או לדת שלהם".

לוזון נשאל על עתידו של מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון, שהודיע כי יעזוב את תפקידו בתום הטורניר והבטיח כי "הוא אחד המאמנים המבטיחים באירופה. אני מבטיח שתוך חמש שנים הוא יהיה אחד מעשרת המאמנים הטובים בעולם. רצינו שהוא יישאר, אבל הוא רוצה לעבוד כל יום במהלך השנה, והוא צודק. כרגע הוא נחוש לסיים טורניר טוב עם הישג".

גיא לוזון מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל. קובי אליהו
בקרוב - אחד מ-10 המאמנים הטובים בעולם? גיא לוזון/קובי אליהו

לוזון מסמן מטרות גבוהות באשר לטורניר: "העפלה לחצי הגמר יהיה הישג נהדר. אני רק לא רוצה שנשחזר את ההופעה מ-2007, אז הגענו לטורניר לא כבשנו לא השגנו נקודות".

לסיום, לוזון הביע דעתו גם על הנבחרת הבוגרת: "אין מה לעשות, רוסיה ופורטוגל טובות יותר מאיתנו. זו תהיה סנסציה אם ננצח את פורטוגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully