וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: "הסגל בינוני, לא יוביל אותנו לשום מקום"

3.3.2013 / 8:15

אכזבה מההגעה לפלייאוף התחתון. מספר שחקנים ישוחררו, אך ברקת לא תערוך מהפכה: 12 שחקנים חתומים לטווח ארוך

one

אכזבה גדולה נרשמה אתמול (שבת) בקרב שחקני הפועל באר שבע לאחר ההפסד לבני יהודה (1:0) ששלח את הקבוצה לפלייאוף התחתון. בחדר ההלבשה לא נרשמו חילופי האשמות, אבל מספר שחקנים יצאו בביקורת גדולה כלפי מה שמתרחש בקבוצה בשבועות האחרונים.

"אנחנו הקבוצה שכבשה הכי מעט שערים בליגה, וספגנו כמות ממוצעת של שערים. לפי המאזן הזה, לא מגיע לנו להיות בפלייאוף העליון", אמר אחד מהם. "יש כאן שחקנים שלא מסוגלים או לא יודעים לתת גול. שחקן כזה צריך לשבת על הספסל, אבל כאן אין הרתעה. הטעות הכי גדולה שלנו העונה הייתה שלא הצלחנו להחתים שחקן התקפה במועד ההעברות. מדברים על הסגל המנופח שלנו. הסגל הזה בינוני, ולא מסוגל לסחוב את הקבוצה לשום מקום גם אם ישחק עוד עונה יחד". גורם בקבוצה הוסיף אתמול: "אולי צריך להתחיל להעניש כאן שחקנים. אלונה יותר מדי נחמדה עם כולם. הנחמדות הזאת לא מובילה את באר שבע לשום מקום ואולי צריך להיות יותר רעים איתם. אף בעלים לא היה נותן את התנאים שהיא נותנת לשחקנים".

תומר סוויסה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"אולי צריך להתחיל להעניש כאן שחקנים". סוויסה/ברני ארדוב

באר שבע תתחיל בהכנות לעונה הבאה רק לאחר שתבטיח את הישארותה בליגה. בבאר שבע עדיין לא דנים בהמשך דרכו של אלישע לוי. אלונה ברקת הצהירה מספר פעמים העונה שהיא רוצה את המאמן לעונה נוספת, אבל ממתינה לראות כיצד תסיים הקבוצה את העונה לפני שתקבל החלטה סופית. אם לוי יישאר, הוא צפוי לערוך מספר שינויים בסגל. "לא יהיה הוגן לשפוט שחקנים בשלב כזה, בטח שלא להחליט את מי לשחרר כשהם נמצאים על המגרש", אמרו במועדון.

התכנון הראשוני הוא להחתים בלם וחלוץ ברמה גבוהה בקיץ, דבר שעשוי לפגוע בעודד גביש ועידו אקסברד. גביש ינסה בכל מקרה לצאת לקבוצה בחו"ל. גם עתידו של אבירם ברוכיאן לא ברור וייתכן שיעזוב למרות האופציה בחוזהו שלו. בן והבה ורועי קהת מושאלים אבל רוצים להישאר. רביד גזל מסיים עונה ותלוי בהצעות בקיץ. גם עתידו של קלמי סבן לא מובטח, מאשר ובבאר שבע מתכוונים להחתים מגן נוסף. בכל מקרה, ההערכה היא שבין שלושה לארבעה שחקני סגל יעזבו, אם כי לא יהיה מדובר במהפך גדול בגלל חוזים ארוכי טווח. לפחות 12 שחקנים חתומים על חוזים לשנתיים הבאות ויותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אבירם ברוכיאן, שחקן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
עתידו לא ברור. ברוכיאן/אדריאן הרבשטיין

"במחצית הראשונה היינו טובים יותר והגענו לכמה הזדמנויות", אמר אופיר דוידזאדה. "במחצית השנייה הם לא הגיעו לשום הזדמנות חוץ מהגול. אני חושב שנלחמנו אבל לא הצגנו יכולת טובה ועכשיו הראש בתחתית. כמו קבוצת תחתית, אנחנו צריכים להילחם על כל נקודה ועל כל כדור ולא לספוג שערים קלים. זאת לא הייתה המטרה של המועדון, אבל זו המציאות. שלוש שנים עשינו את זה ונעשה זאת גם העונה. ברור שנישאר בליגה". ביום שישי נפצע המגן לאחר שניגש לאסוף כדורים בסוף האימון. על כך הוא אמר: "זה יכול היה להיגמר גם בשבירת רגל. עליתי עם חבישה, היו קצת כאבים, אבל זה לא השפיע".

"היה משחק לא טוב של שתי הקבוצות", סיכם רביד גזל. "אני חושב שהגענו ליותר מצבים ורצינו לעצור את רצף ההפסדים, אבל לא הצלחנו לעשות זאת ומעכשיו כל משחק בפלייאוף התחתון יהיה מלחמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully