וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "תהיה אווירה נהדרת ומשחק נהדר"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד מתרגש לקראת ריאל מדריד: "אני רק מקווה שאנחנו נבקיע יותר מהם". בניטס: "מרוצה מהאוהדים"

ספורט 2

שלושה ימים לפני שהיא פוגשת את ריאל מדריד בגומלין של שמינית גמר ליגת האלופות, ערכה מנצ'סטר חימום מנועים, כשהביסה אתמול (שבת) הביסה את נוריץ' 0:4, משלושער נהדר של שינג'י קגאווה, ונראה שהיא מגיעה עם הרבה מומנטום למפגש מול הבלאנקוס. "אלו שתיים מהקבוצות הגדולות בעולם", אמר פרגוסון לקראת המשחק. "תהיה אווירה נהדרת, ומשחק נהדר".

אלכס פרגוסון מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. Clive Mason, GettyImages
שערים יהיו שם. פרגוסון/GettyImages, Clive Mason

פרגוסון צופה משחק קשה מאוד, ולדעתו: "שתי הקבוצות יבקיעו, אני רק מקווה שאנחנו נבקיע יותר מהם". מי שצפוי לערוך הופעה מספר 1,000 במדי השדים האדומים הוא ריאן גיגס הוולשי, עליו אמר המנג'ר: "הוא יהיה מעורב, אין כל ספק בזה. זה יהיה רגע גדול עבורו, משחק גדול, ודוגמא נהדרת לשחקנים הצעירים שאפשר לשחק אלף משחקים כמקצוען".

המנג'ר אף התייחס להצגה של שינג'י קגאווה הערב: "הוא ללא ספק ישחק מול ריאל. הוא מסיים מצויין. הפציעה שלו באוקטובר קצת פגעה בו, אבל הוא חוזר לאט לאט לכושר. השע רהשני והשלישי שלו היו פשוט נהדרים". על השער הנפלא של רוני אמר הסקוטי: "זה תמיד העניין עם השערים שלו, הם נותנים כל כך הרבה ביטחון. הוא היה בחוץ כמה משחקים, וזה היה משחק חשוב עבורו היום".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
ווין רוני, שינג'י קגאווה, שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים. רויטרס
חוזרים לעצמם בדיוק בזמן. רוני וקגאווה/רויטרס

גם בצ'לסי חגגו שלוש נקודות, ונראה שהן היו הכרחיות אחרי הניצחון הקודם של הקבוצה, שאחריו הגיע ההתפוצצות של רפא בניטס על האוהדים, ההנהלה ומי לא. הערב גברו הבלוז 0:1 על ווסט ברומיץ', ובניטס פתאום נשמע רגוע יותר: "אני מרוצה מאוד מהאוהדים שעמדו מאחורי הקבוצה", אמר המנג'ר. "לשחקנים היה יותר ביטחון וזה היה ברור ומאוד חיובי".

בניטס המשיך ואמר: "אני לא רוצה להיכנס לזה שוב יותר מדי, אבל יכולתם לראות איך זה משפיע לטובה על השחקנים. הקבוצה משחקת טוב מאוד, ואני אמשיך לעבוד קשה מאוד. זו הדרך היחידה". כשנשאל על ההתבטאויות שלו מהפעם שעברה, אמר בניטס: "אני קשור בחוזה עד לסיום העונה. הצורה בה אני לוקח את העבודה שלי היא רק להתכונן לקראת המשחק הבא".

רפא בניטס מאמנה הזמני של צ'לסי. GettyImages
חושב רק על המשחק הבא. בניטס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully