וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן ניצחה את לאציו 0:3

הרוסונרי נהנו משערים של פאציני (40 ו-60) ובואטנג (44), והחליפו את לאציו במקום השלישי. קנדרבה הורחק אחרי 16 דק'

הראש של מילאן ללא כל ספק נמצא עמוק במשחק הגומלין מול ברצלונה, במה שעשוי להיות המשחק החשוב ביותר שלהם העונה, אבל עוד לפני כן, רשמו הרוסונרי ניצחון ליגה גדול, כשהביסו הערב (שבת) את לאציו 0:3 במשחק משכנע במיוחד. מילאן חלפה על פניה של לאציו היישר אל המקום השלישי המעניק מקום בעונה הבאה בליגת האלופות, ואם היא תיראה כך גם מול ברצלונה, הרי שלמסי וחבריו יש עוד קצת דאגות על הראש.

שחקן מילאן ג'אופאולו פאציני חוגג שער עם האוהדים. רויטרס
ותודה לאוהדים. פאציני חוגג בצורה מקורית/רויטרס

האורחים קיוו למשחק מאוזן יותר, אבל כבר בדקה ה-16 הם נותרו בעשרה שחקנים, לאחר שקנדרבה עצר את אל שעראווי בדרכו אל השער, וראה את הכרטיס האדום. מילאן ניצלה את ההזדמנות עד תום, השתלטה על המשחק במרכז השדה, ובדקה ה-40 עלתה ליתרון כשהדיפה של מרקטי הגיעה היישר אל ג'אופאולו פאציני שלא התקשה לכבוש מקרוב. לא חלפו ארבע דקות, והיתרון של המארחים הוכפל, כשהפעם הגיע תורו של פאציני לסחוט הדיפה משוער האורחים, ובואטנג היה על הריבאונד שהוריד את מילאן ביתרון 0:2 אל המחצית.

פאציני המשיך להיות הכוכב של המשחק כשבדקה ה-60 הוא ניצל טעות של הגנת לאציו, שלא הרחיקה את הכדור כראוי, וירה מ-18 מטרים כדור שטוח אל הפינה הימנית כדי להשלים את שערו השני במשחק. עד לסיום הספיק אל שעראווי לרשום החמצה נוראית במצב של אחד על אחד, וניאנג כבר חשב שהוא בדרכו לכבוש את שערו הראשון בליגה האיטלקית, אבל הכדור שלו ננעץ במשקוף, ומילאן הסתפקה בשלושת שעריה.

שחקן מילאן קווין פריסנ בואטנג חוגג שער. רויטרס
חזרו למקום השלישי. בואטנג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully