וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי אשדוד ניצחה את גלבוע/גליל 84:86

קולינס הוליך את חבריו לניצחון על קבוצתו של ליובין, קטע רצף של שני הפסדים, ואשדוד שמרה על חלומות ההעפלה לפלייאוף

אחרי שני הפסדים כואבים במיוחד, חזרה הערב (שבת) מכבי אשדוד למסלול הניצחונות, כשגברה בביתה 84:86 על הפועל גלבוע/גליל של ליאור ליובין, במשחק מוקדם שפתח את המחזור ה-19 בליגת העל. בעקבות הניצחון, שמרו בקבוצה הדרומית על חלומות ההשתלבות בפלייאוף, אם כי בכדי להגיע לשם, תהיה חייבת אשדוד להציג יכולת טובה בהרבה ממה שראינו ממנה הערב, מול יריבות לא פשוט כלל וכלל.

מרדי קולינס שחקן מכבי אשדוד. מגד גוזני
לא היה פשוט. קולינס/מגד גוזני

עופר ברקוביץ' אמנם נקם ביריבה שהביסה אותו ואת קבוצתו בסיבוב הקודם ב-20 הפרש, אבל נראה שגם הוא יודע שהסיכויים לתפוס את אחד מששת המקומות הראשונים, נמוכים מאוד. לאשדוד יש עוד את הפועל אילת, מכבי תל אביב והפועל תל אביב עד לסיום העונה, והיא תהיה חייבת לנצח לפחות שניים משלושת המשחקים הללו בכדי לשמור על סיכוי ריאלי.

גלבוע/גליל לעומת זאת יורדת מאוכזבת מאוד, לאחר שרצף הניצחונות שלה נקטע, והיא תיאלץ להסתפק במאבקים בתחתית. הקבוצה של ליובין סבלה מחוסר יציבות לאורך כל המשחק, חיפשה יותר מדי את הקליעה מחוץ לקשת, אבל מלבד ראקים סנדרס, שהתעורר ברבע האחרון, גליל לא הגיעה כמו שצריך לדקות האחרונות. שון טאגרט שהגיע לאחרונה לקבוצה מהצפון, צפה על המשחק מהספסל ולא שותף.

שחקן הפועל גלבוע/גליל עליון ראקים סאנדרס. אדריאן הרבשטיין
המטווח המדהים שלו בסיום לא הספיק. סנדרס/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

שתי הקבוצות פתחו בצורה חלשה את המשחק, והגדילה לעשות גלבוע/גליל כשהחטיאה את חמש הזריקות הראשונות שלה ונפלה לפיגור מוקדם כשסימפסון קבע 4:8 למארחים. וואט וגרין עוד הפכו והעלו את גליל ליתרון, אבל ריצת 4:13 בראשותו של סימפסון הורידה את אשדוד ביתרון 14:21 בסיום הרבע הראשון. גליל לא התייאשה, ופתחה בריצה משלה- 9:18- בפתיחת הרבע השני, כשראקים סנדרס מפציץ מכל עבר, עופר ברקוביץ' ספג עבירה טכנית מה שסייע לאורחים לרדת אל המחצית ביתרון 39:46.

המשחק המשיך להיות הפכפך מאוד גם ברבע השלישי, כשמרדי קולינס ודיימון סימפסון נוגסים בפיגור של קבוצתם, וצימקו ל-2 בלבד. הקבוצה של ליובין סבלה מאחוזים רעים מאוד מחוץ לקשת, וסל על הבאזר של חג'ג' הוריד את אשדוד בפיגור 59:58 בלבד בסיום הרבע. בפתיחת הרבע האחרון השלימו מזרחי וסקין את הקאמבק והעלו את המארחים ליתרון 64:67. וואט שמר את האורחים קרוב, אבל סל ועבירה של קולינס, דקה לסיום העלה את אשדוד ליתרון 7. סנדרס התעורר עם שלוש שלשות גדולות שצימקו ל-3 בלבד, אבל חג'ג' עשה את העבודה מהקו עם ארבע קליעות מוצלחות. סנדרס הדהים עם שלשה נוספת, אבל מזרחי החטיא אחת מהקו בכוונה, ואשדוד ניצחה 84:86.

דיימון סימפסון, ג'יימי סקין, מכבי אשדוד. מגד גוזני
הדרך לפלייאוף עדיין מסובכת. סימפסון וסקין/מגד גוזני

סטטיסטיקה

קלעו למכבי אשדוד: מארדי קולינס 18 (8 מ-17 מהשדה), דיימון סימפסון 16 ו-9 ריבאונדים, משה מזרחי 14, ג'יימי סקין (8 ריבאונדים) ודרור חג'ג' 11 נקודות כל אחד, אוסטין פרימן 9 ו-5 אסיסטים, גוני יזרעאלי 5, גלעד קרני 2, זאק גורדון ודניאל גור אריה שיחקו ולא קלעו.

קלעו לגלבוע/גליל: ראקים סנדרס 22 (5 מ-8 לשלוש), דגן יבזורי (1 מ-5 לשלוש, 10 ריבאונדים) ומיטשל וואט (5 ריבאונדים) 16 נקודות כל אחד, ג'מאר סמית' 12 (0 מ-6 לשלוש) ו-6 אסיסטים, יניב גרין 10 ו-8 ריבאונדים, קני הייז 5, עמית שמחון 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully