וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובאי: נובאק דג'וקוביץ' ותומאס ברדיך עלו לגמר

הסרבי המדורג 1 בעולם שרד משחק לא פשוט מול דל פוטרו וניצח 3:6, 6:7. הצ'כי הדיח את פדרר עם 6:3, 6:7, 4:6 דרמטי

טורניר דובאי המרתק מתקרב לשלבי ההכרעה שלו והיום (שישי) נערכו חצאי הגמר. הראשון להעפיל לגמר היה המדורג מספר אחת בעולם, הסרבי הנהדר נובאק דג'וקוביץ' והוא יפגוש שם את תומאס ברדיך, שהדיח את רוג'ר פדרר.

נולה פגש לחצי גמר מרתק את המדורג 4 בטורניר, הארגנטינאי חואן מרטין דל פוטרו והשניים אכן סיפקו את הסחורה עם משחק צמוד אותו הכריע הסרבי בקושי רב, 3:6, 6:7 (4).

שבירה בודדת במשחקון השישי של המערכה הראשונה הספיקה לדג'וקוביץ' כדי לזכות בה. דלפו עלה חד במטרה להשוות, שבר מיד במשחקון ההגשה הראשון של דג'וקוביץ' במערכה השנייה וכבר הוביל 0:3, אבל הסרבי לעולם לא נכנע והוא ענה בשתי שבירות משלו ועלה ל-3:5 מבטיח. כאן היה תורו של הארגנטינאי להתעלות והוא שבר את דג'וקוביץ' כשזה הגיש למשחק וקבע 5:5, מה שהוביל בהמשך לשובר שוויון, שם דג'וקוביץ' ברח מ-4:4 לניצחון במשחק כולו.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
ניצחון לא פשוט. דג'וקוביץ'/רויטרס

חצי הגמר השני היה דרמטי עוד יותר ובסיומו השיג תומאס ברדיך את ניצחונו השישי בסך הכל והשני ברציפות על רוג'ר פדרר, 3:6, 7:6 (8), 4:6. השוויצרי פתח היטב ולקח את המערכה הראשונה בזכות שבירה בודדת. במערכה השנייה, הוא כבר החזיק בשובר השוויון בשתי נקודות משחק, הראשונה שבהן אפילו עם ההגשה שלו, אבל ברדיך התעלה, גרר את שובר השוויון למספר נקודות נוספות ולבסוף אף זכה בו, כדי לאזן את המשחק.

פדרר איבד מעט את הריכוז וברדיך לא נזקק להרבה יותר מזה. במשחקון החמישי של המערכה המכרעת הוא שבר. גם במשחקוני ההגשה הבאים שלו פדרר התקשה, אבל הצליח להישאר בתמונה, אלא שברדיך לא התבלבל וניצח את המשחקונים שלו, כל הדרך לניצחון במשחק כולו בתום שעתיים ו-19 דקות של טניס פנטסטי.

* יוני ארליך סיים את דרכו בטורניר הזוגות בשלב חצי הגמר עם הפסד יחד עם בן זוגו מיכאל יוז'ני, 7:6, 7:6 לננאד זימוניץ' הסרבי ורוברט לינדסדט השבדי.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully