וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "מחזיקים אצבעות לקרית שמונה"

1.3.2013 / 14:31

הירושלמים עדיין חולמים על פלייאוף עליון ויעקבו בדריכות אחרי המשחק בין האלופה לרמת השרון. בקבוצה הזהירו את סדאייב

one

יממה רגועה יחסית עברה על בית"ר ירושלים היום (שישי). השחקנים עדיין מתאוששים פיזית מהמשחק נגד מכבי תל אביב בבלומפילד והמאמן אלי כהן מוריד מהם עומס ונותן להם לשחרר את הגוף ביומיים שעברו מאז המשחק על מנת להגיע מוכנים למפגש מול מכבי נתניה ביום ראשון. המאמן הקריא בפני השחקנים את נתוני הקילומטרז' מהמשחק נגד מכבי תל אביב, כאשר אבי ריקן הוביל את החבורה לאחר שרץ 11.33 קילומטר בבלומפילד. בהמשך יקריא אלי כהן לשחקנים את מה שהוא מכנה 'נתוני לחימה' (נתוני חילוצי כדור, תיקולים ועוד פרמטרים הגנתיים).

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מחזיק אצבעות לדן איינבינדר. אלי כהן/ברני ארדוב

את הבוקר התחילו שחקני בית"ר בהשתתפות במרתון ירושלים וכבר בשעה שמונה בבוקר התייצבו על המסלול. המאמן אלי כהן רוצה להמשיך ולפתוח עם אופיר קריאף כמגן שמאלי אם כי עדיין ישנה אפשרות כי קריאף יוסט בחזרה לקישור. זאור סדאייב צפוי להמשיך ולפתוח בחוד ההתקפה כאשר ערן לוי ימתין להזדמנות מהספסל. סטיבן כהן עשוי לפתוח על חשבונו של עמית בן שושן, בשל רצונו של המאמן להעניק לבן שושן מנוחה והחלמה מסודרת מהפציעה. חן עזריאל ייעדר נגד חיפה עקב הסכם המושאלים בין הצדדים.

יו"ר בית"ר איציק קורנפיין פנה לתובע ההתאחדות שלום אבן עזרא בבקשה להשתמש בצילומי הוידאו המראים כי ג'יבראיל קאדייב הוכה על ידי אוהדי מכבי תל אביב וייתכן שאף בית"ר תדרוש לזכותו בבית הדין. בבית"ר הסבירו לזאור סדאייב כי אסור לו לעשות תנועות לעבר אוהד או אוהדים והוא חייב לדעת להבליג, אחרת המועדון ייאלץ להעמידו לדין ומעבר לכך, גם מערכת היחסים שלו עם הקהל רק תלך ותחמיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן בית"ר ירושלים זאור סדאייב מול שוער מכבי תל אביב וינסנט אניימה. ברני ארדוב
אזהרה ראשונה. סדאייב/ברני ארדוב

קבוצת של כ-80 אוהדים המוחים נגד הנהלת המועדון התכנסה אתמול במרכז הארץ וכעת הם יגבשו טיוטה של המשך מחאה חוקית. בבית"ר מקווים שהמומנטום של הניצחונות יימשך וכמה שיותר אוהדים יחזרו למגרש ויתנו רוח גבית לקבוצה לפחות בשני המשחקים הקרובים על מנת לנסות ולעלות לפלייאוף העליון. "זה היתרון בבית"ר. הכוח של ניצחון לפעמים שובר כל מחלוקת וכל מחאה", אמרו בבית"ר.

בבית"ר ימתינו במתח לתוצאת משחקה של רמת השרון בבית נגד קרית שמונה מחר. ניצחון של רמת השרון יהפוך את סיכויי בית"ר לעלות לפלייאוף העליון לנמוכים ובקבוצה אמרו: "אנחנו מחזיקים אצבעות לקרית שמונה. היא בכושר מצויין וגם דן איינבינדר ישמח לעזור לנו לעלות לפלייאוף העליון. אנחנו הרבה יותר ראויים מרמת השרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully