וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאנו גליאני: "יותר לא נמכור את הכוכבים שלנו"

רגע לפני קרב הצמרת עם לאציו (ש', 21:45, ספורט 1 ו-HD), מילאן מאושרת מהארכת חוזהו של אל שעראווי. באלוטלי בספק

המנה העיקרית של המחזור ה-27 בליגה האיטלקית תוגש הערב (שישי) בקרב הצמרת המרתק בין יובנטוס לנאפולי, ומחר חובבי הכדורגל בארץ המגף יזכו למפגש מסקרן נוסף, כשמילאן תארח בסן סירו את את לאציו (21:40, ספורט 1 ו-HD) בקרב ישיר על המקום השלישי. הרוסונרי יוכלו להעפיל למקום השלישי בטבלה אם תנצח, ותגיע למשחק במצב רוח טוב למדי לאחר שאתמול הבטיחה את הישארותו של הצעיר הנהדר סטפן אל שעראווי, שהאריך את חוזהו עד 2018.

סטפן אל שעראווי שחקן מילאן. רויטרס
עתיד מבטיח. אל שעראווי/רויטרס

"אל שעראווי מוגן עכשיו", התייחס סגן נשיא הרוסונרי אדריאנו גליאני להארכת חוזהו של החלוץ. "הורדנו את הגיל הממוצע בקבוצה בקיץ האחרון, ועכשיו אנחנו לא צריכים כבר למכור את השחקנים הטובים ביותר שלנו".

החבורה המתאוששת של מסימליאנו אלגרי סיימה במחזור האחרון בתיקו 1:1 בדרבי הלוהט של עיר האופנה, ושבוע וחצי לפני משחק הגומלין מול ברצלונה בשמינית גמר ליגת האלופות, הם מאוד רוצים לטפס עוד מקום אחד למעלה בדרך להבטיח עונה נוספת בליגת האלופות. מריו באלוטלי, שהחליט לשכור פסל שיפסל את דמותו ברשיה וינציח את הפוזה המפורסמת מהיורו האחרון, סוחב פציעה ועדיין בספק למשחק. ההחלטה בנוגע לסופר מריו תתקבל, ככל הנראה, רק ביום המשחק וג'אמפאולו פאציני עשוי לפתוח במקומו. מעבר לכך, אלגרי לא מתכנן שינויים בהרכב בהשוואה לדרבי במחזור הקודם, ומילאן רוצה לשמור על רצף הניצחונות שלה בבית, שעומד כעת על שישה משחקים.

שחקן מילאן, מאסימו אמברוסיני. רויטרס
"אנחנו בתקופה עדינה". אמברוסיני/רויטרס

"אנחנו נמצאים בעיצומה של תקופה עדינה, והמשחק מול לאציו הולך להיות קשה", אמר קטפן מילאן מאסימו אמברוסיני לקראת המשחק. "נהיה חייבים לשחק בצורה אינטלגנטית, כי הם קבוצה שגורמת לך לשחק רע ויש להם שחקנים מסוכנים".

הביאנקוצ'לסטי, לעומת זאת, מגיעים במומנטום הרבה פחות טוב. המאמן ולדימיר פטקוביץ' ראה את שחקניו מנצחים 0:2 במחזור הקודם את פסקארה, אך היה זה הניצחון היחיד בחמשת המשחקים האחרונים. מאריוס סטנקביצ'יוס, כריסטיקן ברוקי וסטפנו מאורי ייעדרו אצל לאציו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully