וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - מס אשדוד: תמוז ורביבו מחוץ להרכבים

חלוץ הפועל ת"א לא החלים, אך עשוי להיכלל בסגל, קשר אשדוד חוזר לספסל (ש', 19:30, ספורט1 ו-HD). גורדנה במקום נחום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הפועל תל אביב ומ.ס. אשדוד נפגשו 48 פעמים בליגה הראשונה. האדומים ניצחו ב-26 משחקים, 12 נגמרו בתיקו ו-10 הסתיימו בניצחון של אשדוד.

* כשהפועל מארחת יש לה 17 ניצחונות מ-24. אשדוד ניצחה 3 משחקים ו-4 נגמרו בתיקו.

* פרדי דוד הפסיד במחצית מהמשחקים בהם אימן נגד מ.ס. אשדוד (8 מ-16). יש לו 5 ניצחונות ו-3 תיקו.

* טוטו תמוז מדורג שלישי ברשימת הכובשים הגדולים נגד אשדוד עם 10 שערים. אלון מזרחי שני עם 12, אסי טובי ראשון עם 14.

* ב-16 השנים האחרונות גם יוסי מזרחי הפסיד מחצית מהמשחקים בהם אימן נגד הפועל תל אביב (17 מ-34). הוא רשם 8 ניצחונות ו-9 תוצאות תיקו.

הנתונים: אתר דריבליסט

מאמן הפועל תל אביב, פרדי דוד. מגד גוזני
הפסיד במחצית מהמשחקים בהם אימן נגד מ.ס אשדוד. פרדי דוד/מגד גוזני

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

האדומים ערכו היום את האימון המסכם שלהם ולאחר תקופה רעה הם מקווים לרשום ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות. למרות שתי הניצחונות האחרונים, בהפועל יודעים שגם היכולת חייבת להשתפר ועל זה פרדי דוד שם דגש באסיפת הקבוצה.

המאמן הקרין לשחקנים קטעים של מ.ס אשדוד וכן מהמשחק נגד הפועל באר שבע ואמר להם: "אני מאוד מרוצה מהמחויבות שאתם מראים על המגרש. אתם צמודים לשחקני היריבה ונלחמים על כל כדור. בכל פעם שהנעתם את הכדור טוב ועשיתם תנועה לעומק, הגעתם למצבים טובים. אני רוצה לראות את זה הרבה יותר במשחק".

דוד לא תרגל גם הפעם את ההרכב שאמור לפתוח מחר. טוטו תמוז, שגם היום לא התאמן בצורה סדירה בגלל פציעה, לא יפתח, אך ייתכן שייכלל בסגל ויישב על הספסל. מי שצפוי להחליפו בהרכב הוא טל בן חיים, שלא שיחק נגד הפועל כפר סבא באמצע השבוע בגלל צבירת כרטיסים צהובים. ניר נחום אמור לרדת לספסל ורועי גורדנה מועמד להחליפו. בחלק ההגנתי יחזור סאבו פאביצ'ביץ' למרכז ההגנה על חשבון יגאל אנטבי. דוד מתלבט בין המגינים טיאגו קוסטה ואלירן דנין לנעאל חוטבא ושמעון הרוש. אלרואי כהן ודויד רוצ'לה החלימו מפציעות ואמורים להיכלל בסגל. הקבוצה הודיעה כי כרטיס למשחק יעלה כ-50 שקלים.

מ.ס אשדוד:

תקופה לא פשוטה עוברת על מ.ס. אשדוד בחודשים האחרונים. חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון, נפילה עד המקום השביעי בטבלה ובנוסף חוסר הוודאות בנוגע לעתידו של המאמן יוסי מזרחי, שביקש השבוע להתפטר, אך נענה בשלילה על ידי הבעלים ג'קי בן זקן. עם כל הצרות האלה, תגיע הקבוצה למשחק שעשוי להיות ההזדמנות האחרונה להעפלה לפלייאוף העליון, כאשר תתארח אצל הפועל תל אביב בבלומפילד.

המאמן יוסי מזרחי יחסר את עופר ורטה הפצוע ואת חאתם עבד אלחמיד המוצהב. גם הקשר בן בוטבול בספק רב, לאחר שנפצע בקרסולו ויערוך מחר מבחן כשירות לפני המשחק. ישראל ראש יוסט שוב לעבר עמדת המגן הימני, כאשר הניגרי הצעיר ג'ואון אושאניווה שלא שיחק מאז יצא לאליפות אפריקה בחודש ינואר, ישוב לעמדת המגן השמאלי. מיקי סירושטן יפתח כבלם לצידו של יאיא פטי במרכז ההגנה. דוד רביבו שוב צפוי לפתוח על הספסל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ניר ביטון, שחקן מ.ס אשדוד. מגד גוזני
חייב ניצחון בשביל פלייאוף עליון. ניר ביטון/מגד גוזני

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: טל בן חיים.

כשהרכש ממכבי פתח תקוה היה טוב העונה, גם האדומים נראו טוב. בשבועות האחרונים חלה אצלו ירידה גדולה, כמו בכל הקבוצה, ואם הפועל תל אביב רוצה שלוש נקודות היא תצטרך את בן חיים בכושר הרבה יותר טוב.

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו

השוער הצעיר פתח בצורה נפלאה את העונה, אך דעך יחד עם כל הקבוצה. להגנתו של מרציאנו יש לציין שכמעט בכל שבוע משחקת לפניו חוליית הגנה שונה ואין ספק שזה משפיע על היכולת והתאום בחלק האחורי. המשחק נגד הפועל תל אביב בבלומפילד הוא גורלי במאבק על כניסה לפלייאוף העליון ואחריו כבר אין דרך חזרה. אם מרציאנו יהיה במיטבו, אשדוד תוכל להפתיע ולצאת עם לפחות נקודה אחת מהקרב הזה.

טל בן חיים שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הפועל תל אביב חייבת אותו בכושר טוב. בן חיים/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: אפולה אדל, טיאגו קוסטה (נעאל חוטבא), מור שושן, סאבו פאביצ'ביץ', שמעון הרוש (אלירן דנין), אריק דג'מבה דג'מבה, אלמוג כהן, חנן ממן, רועי גורדנה, טל בן חיים, עומר דמארי.

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, ישראל ראש, יא יא פטי, מיכאל סירושטן, ג'ואון אושאניווה, ניר ביטון, בן בוטבול, אמיר בן שמעון, בנצי מושל (ניב זריהן), מוראד אבו ענזה, סטפן שצ'פוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully