וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - מכבי תל אביב: ייני, פריצה וזיו בהרכב

השלושה חוזרים להרכב הצהובים לאחר הגביע (ש', 17:15, ספורט 2). סכנין: "שמכבי תגיד מה שהיא רוצה, סבע ישחק"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בני סכנין ומכבי תל אביב נפגשו 23 פעמים בליגה. סכנין ניצחה רק 3 פעמים, מכבי 13 ועוד 7 משחקים נגמרו בתיקו. הפרש השערים הוא 19:46 למכבי.

* סכנין עם 6 הפסדים רצופים למכבי תל אביב, ועם הפרש שערים מטריד באותם משחקים: 21:4.

• הניצחון האחרון של סכנין על מכבי ת"א (בבית ובכלל) היה בדצמבר 2007. מאז, ב-13 משחקים, יש לה 3 תוצאות תיקו ו-10 הפסדים.

* בני סכנין היא הקבוצה החביבה על אלירן עטר. לחלוץ יש 12 שערים מולה, ומדובר ב-15 אחוזים מהתפוקה שלו.

* שלומי דורה אימן 7 פעמים נגד מכבי תל אביב וניצח פעם אחת בלבד (במשחק בית עם הפועל חיפה, במחזור ה-4 של 2009/10). את יתר המשחקים הוא הפסיד.

הנתונים: אתר דריבליסט

שחקן בני סכנין, עידן ויצמן, מול שחקן מכבי תל אביב, דור מיכה. מגד גוזני
מכבי תל אביב עם שישה ניצחונות רצופים נגד סכנין ויחס שערים 4:21 במשחקים הללו. מיכה מול ויצמן/מגד גוזני

מפתחות והכנות

בני סכנין:

לצד העניינים המקצועיים, בסכנין עסקו כל הבוקר בסוגיה האם דיא סבע ישחק במשחק מול קבוצתו לשעבר מכבי תל אביב או שמא יהיה מחוץ לסגל והתשובה לכך עדיין לא ברורה. סבע שייך לתל אביב וכשהושאל להפועל באר שבע נכתב בהסכם כי סבע לא יוכל לשחק מול תל אביב במפגשים ביניהם. כעת כשעבר בהשאלה נוספת מבאר שבע לסכנין החל הבלבול. לפי אנשי תל אביב החוזה תקף וסבע לא יוכל לשחק נגדם כשבמידה ואכן ישחק יצטרכו בסכנין לפצות את תל אביב בסכום של כארבעים אלף שקלים.

בסכנין טוענים כי בהשאלת המשנה לא סוכם כזה דבר ומבחינתם סבע יהיה בסגל וישחק אם המאמן שלומי דורה ירצה בכך. "שמכבי תל אביב יגידו מה שהם רוצים. דיא ישחק אם הצוות המקצועי ירצה ואין שום בעיה עם זה", אמר היום יו"ר סכנין מוחמד אבו יונס לוואלה! ספורט.

בסכנין מתלבטים אם לאפשר לסבע לשחק או שמא מחמוד עבאס יהיה זה שיחזור להרכב בליגה אחרי שפתח בגביע מול בני לוד. בסכנין בונים על היכולת המצויינת של מוחמד כליבאת ומחמוד קנדיל לאחרונה ורוצים לנסות ולהוציא נקודות במשחק הקרוב. "זה המשחק הכי קשה שיש, אבל בבית אנחנו יכולים להשיג נקודות", אמר שחקן בסכנין.

מכבי תל אביב:

מכבי תל אביב תערוך הערב את האימון המסכם לקראת משחק החוץ מחר בסכנין, כאשר זה יהיה למעשה האימון היחיד לקראת המשחק, לאחר שאמש נערך אימון שחרור קל בלבד. מיד לאחר האימון תצא הקבוצה לבית מלון בצפון, בו תשהה עד למועד המשחק מחר. בקרית שלום ינסו לשים מאחור את ההפסד הכואב לבית"ר ירושלים ועמו ההדחה הכואבת מגביע המדינה, כאשר מעתה והלאה ירוכזו כל המאמצים במאבק האליפות, לקראת הישורת הסופית של העונה.

המאמן אוסקר גרסיה צפוי לבצע לפחות שלושה שינויים בהרכב ואולי אף יותר, לעומת ה-11 שפתחו בהפסד בגביע. יואב זיו סיים לרצות עונש הרחקה בגין כרטיסים צהובים וישוב לעמדת המגן השמאלי, על חשבונו של איגנסיו פידלף. הקפטן שרן ייני שקיבל מנוחה יחזור לעמדת המגן הימני וראדה פריצה שנכנס כמחליף נגד בית"ר יפתח על חשבונו של רוברטו קולאוטי. שינוי נוסף עשוי להיות בקישור, כאשר דור מיכה מועמד לפתוח על חשבון ערן זהבי או משה לוגסי.

במכבי התייחסו הבוקר לסוגיית הקשר דיא סבע, שהושאל להפועל באר שבע וממנה עבר לבני סכנין. בקבוצה טוענים כי בחוזה ההשאלה לבאר שבע, היה סעיף ובו תצטרך באר שבע לשלם סכום שנאמד ב-40 אלף ¤ במידה וסבע ישותף במשחקים נגד מכבי וכי הסעיף הזה תקף גם בהשאלת המשנה כעת לבני סכנין.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן הפועל באר שבע, דיא סבע. ברני ארדוב
ישחק או לא? סבע/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

בני סכנין: מחמוד קנדיל

השוער שהציל את סכנין בגביע מול לוד לא מעט פעמים יצטרך לעמוד מול ההתקפה הטובה של מכבי תל אביב ולהוביל את ההגנה. אם קנדיל יפגין יכולת טובה וישמור על שער נקי, סכנין עוד תהיה המפתיעה הגדולה של המחזור.

מכבי תל אביב: מהראן ראדי

הקשר המוכשר הפך העונה לסוג של ברומטר במרכז המגרש של הצהובים. ראדי ישוב לאצטדיון בו שיחק בעונה שעברה ויצטרך להיות דומיננטי וטוב, כדי שמכבי לא תאבד נקודות יקרות, במירוץ האליפות, במגרש בו ניצחו העונה גם הפועל תל אביב וגם מכבי חיפה. כשראדי טוב ופורח בחלק ההתקפי, הוא גורם לאחרים סביבו להיראות טוב יותר וזה בדיוק מה שבמכבי רוצים לראות ממנו מחר ב'דוחא'.

מהראן ראדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
כשהוא דומיננטי וטוב, גם האחרים נראים טוב יותר. ראדי/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן (מוחמד זבידאת), עידן ויצמן, עלא אבו סלאח, אדיר טובול, אימורו לוקמן, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, דיא סבע (מחמוד עבאס), מוחמד כליבאת, ירו בלו.

מכבי תל אביב: וינסנט אניימה, שרן ייני, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, יואב זיו, גל אלברמן, משה לוגסי (ערן זהבי), מהראן ראדי, דור מיכה, ראדה פריצה, אלירן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully