וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד-ברצלונה: צ'אבי ייעדר, רונאלדו על הספסל

קשר בארסה שוב פצוע ועלול להחמיץ גם את מילאן, מוריניו מעדיף לאפשר לכוכביו מנוחה לקראת יונייטד (ש', 17:00, ספ'5)

אתם כבר מוכנים לעוד קלאסיקו? חמישה ימים אחרי שריאל מדריד השפילה את ברצלונה עם 1:3 מרשים בקאמפ נואו ועלתה לגמר גביע המלך, שתי היריבות הגדולות של הכדורגל הספרדי נפגשות שוב מחר (שבת) במשחק שיפתח את משחקי השבת במחזור ה-26 בלה ליגה (17:00, ספורט 5 ו-HD).

ז'וזה מוריניו, ריאל מדריד. GettyImages
מוותר מראש? מוריניו/GettyImages

הקטלאנים, שספגו את התבוסה הגדולה ביותר שלהם בקלאסיקו מאז ה-4:1 ב-2008 שסימן את סוף דרכו של פרנק רייקארד במועדון, יתארחו הפעם בסנטיאגו ברנבאו למשחק יוקרתי לא פחות אבל חשוב פחות מבחינת מירוץ האליפות, לאור העובדה שלבלאוגרנה יש פער של 16 נקודות על הבלאנקוס שבמקום השלישי, ושל 12 נקודות מאתלטיקו מדריד, שתתארח אצל הרביעית מלאגה ביום ראשון.

למרות הרצון העז של ריאל להלום פעם נוספת בבארסה, ז'וזה מוריניו מייחס חשיבות גדולה יותר לגומלין מול מנצ'סטר יונייטד בשמינית גמר ליגת האלופות, בו יתארחו ביום שלישי אצל סגנית אלופת אנגליה אחרי 1:1 במפגש הראשון, והוא צפוי להותיר את כריסטיאנו רונאלדו על הספסל, כפי שעשה במשחק הליגה האחרון מול לה קורוניה, בו עלה CR7 כמחליף ובישל לגונסאלו היגואין את שער הניצחון בדקה ה-88. כמו בריאזור, גם הפעם יעניק המיוחד מנוחה גם לצמד הבלמים סרחיו ראמוס ורפאל וראן, ויציב במקומם את פפה וריקרדו קרבאליו.

דויד וייה שחקן ברצלונה. GettyImages
הפתרון של בארסה? וייה/GettyImages

בברצלונה עדיין מלקקים את הפצעים מההדחה מהגביע, ובמרכז העניינים נמצא טיטו וילאנובה, שזכה לביקור מהנשיא סנדרו רוסל שנחת בניו יורק השבוע כדי לעקוב מקרוב אחרי הטיפולים שעובר המאמן, שצפוי לחזור לעמוד על הקווים רק בתחילת אפריל, ברבע גמר ליגת האלופות במידה וקבוצתו תעפיל לשם. ב-'מארקה' דווח שבסיום הקלאסיקו בגביע ניגש מוריניו לרואורה ואמר לו: "מה שלום טיטו? תמסור לו איחולי החלמה מהירה ממני, הבריאות היא הכי חשובה".

בינתיים ימשיך רואורה בתפקיד בו ניצח רק 5 פעמים ב-11 משחקים, וגם הוא צפוי להציב הרכב שונה מבקלאסיקו הקודם. פרט כמובן לחזרתו של ויקטור ואלדס אל בין הקורות, יחזור אנדרס אינייסטה שפתח בהתקפה בקאמפ נואו לעמדתו הטבעית בקישור, כשאלכסיס סאנצ'ס אמור לפתוח במקומו בחלק הקדמי, וגם דויד וייה עשוי לקבל עדיפות על פני פדרו. ליאונל מסי, שנעדר מהאימון ביום רביעי, חזר לאימונים רגילים ויפתח כרגיל.

בארסה ספגה הערב עוד מהלומה לא פשוטה, כאשר נודע כי הפציעה ממנה צ'אבי סובל תגרום לו להחמיץ את הקלאסיקו, את כל השבועיים הקרובים וייתכן שגם את משחק הגומלין מול מילאן ב-12/3 בליגת האלופות.

שחקן ברצלונה, צ'אבי. רויטרס
מה עובר על צ'אבי?/רויטרס

משחקים נוספים בשבת:

לה קורוניה - ראיו וייקאנו (19:00)
אוסאסונה - אתלטיק בילבאו (21:00)
ולנסיה - לבנטה (23:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully