וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "משחק בטדי זו ההגרלה הכי קשה"

הירוקים הגיבו להגרלת רבע הגמר, שסידרה מפגש מול בית"ר. אלמוג כהן: "רוצים להמשיך את המסורת של הפועל ת"א בגביע"

הגרלת רבע גמר גביע המדינה, שנערכה הערב (חמישי) במשרדי ההתאחדות לכדורגל, סיפקה מפגש אחד ענק בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה וסידרה למחזיקת הגביע בשלוש השנים האחרונות, הפועל תל אביב, הגרלה די נוחה בדמות משחק חוץ מול הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית. הסינדרלה אסי גלבוע תנסה להמשיך את דרכה במפעל ותארח את הפועל רמת גן ואילו האלופה עירוני קרית שמונה נוסעת לסכנין.

אריק בנאדו, מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
מוכן לאתגר. בנאדו/ברני ארדוב

שחקנים בחיפה ששמעו על ההגרלה הגיבו: "משחק חוץ בטדי זו כנראה ההגרלה הקשה ביותר שיכולנו לקבל. אבל כמו שאריק אמר אחרי הדרבי אתמול, כדי לזכות בגביע נצטרך לעבור גם את הגדולות". בנאדו עצמו אמר לאתר הרשמי: "כדי לזכות בגביע צריך לנצח קבוצות חזקות. בית"ר קבוצה חזקה מאוד ונעשה הכל כדי לעבור לחצי הגמר?.

קפטן בית"ר ירושלים, עמית בן שושן אמר לאתר הרשמי לאחר ההגרלה: "זאת הגרלה קשה מאוד מול יריבה שנמצאת בכושר יוצא מן הכלל, אבל העונה כולם ראו שאנחנו קבוצה שיכולה לנצח בכל מגרש וכל קבוצה, על אחת כמה וכמה כשאנחנו מארחים את המשחק. גם ההגרלה מול מכבי תל אביב בשלב הקודם הייתה ההגרלה הכי קשה שיכולנו לצפות לה, ולמרות זאת ביצענו את המשימה וניצחנו אותם בבלומפילד. עד למשחק מול מכבי חיפה, יש לנו שני משחקים חשובים מאוד על העלייה לפליאוף העליון ואנו מתמקדים בהם כעת".


סכנין כאמור, תזכה לארח לדרבי צפוני את קרית שמונה. קשרה מוחמד כליבאת אמר: "אין ספק שמדובר בהגרלה קשה. קרית שמונה קבוצה מצוינת ויהיה משחק טוב. העובדה שהמשחק בדוחא משמחת מבחינתנו ואני מאמין שהקהל שלנו ימלא את היציעים. נכון שמבחינתנו הליגה חשובה יותר, אך נגיע למשחק במטרה אחת והיא לעבור שלב". הבלם עידן ויצמן צייץ בטוויטר: "מצד אחד זאת האלופה...מצד שני זה משחק בית...עוד משוכה קשה לפני החוויה בר?ג..אבל יש לנו מכבי ת?א על הראש לפני שבוע ק?ש(ליגה וגביע)".

אלמוג כהן שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
התקשו נגד כפר סבא, איך יילך מול ראשון לציון? אלמוג כהן/ברני ארדוב

הפועל תל אביב, שזכתה בגביע בשלוש העונות האחרונות, תצא לאצטדיון הסופרלנד למפגש מול הפועל ראשון לציון מליגת המשנה. אלמוג כהן אמר לעמוד הפייסבוק של הקבוצה: "אין הגרלות קלות בגביע וכל משחק הוא כמו גמר. נצטרך להגיע בשיא הריכוז, כי ראינו כמה היה קשה נגד כפר סבא בשלב הקודם. לא צריך לדבר על מוטיבציה, כי כולנו רוצים להמשיך את מסורת ההצלחות של הפועל תל אביב בגביע המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully