וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: בית"ר ירושלים מול מכבי חיפה ברבע הגמר

הירוקים יגיעו לטדי (12 או 13 במרץ). הפועל תל אביב בראשון לציון, סכנין - קרית שמונה, אסי גלבוע - הפועל רמת גן

בית"ר ירושלים תפגוש את מכבי חיפה ברבע גמר גביע המדינה, כך נקבע הערב (חמישי) בהגרלה שנערכה במשרדי ההתאחדות לכדורגל. הירושלמים עברו את מכבי תל אביב עם ניצחון 0:2 בבלומפילד, ושוב קיבלו יריבה קשה, רק הפעם בטדי שיהיה מלא מפה לפה. מחזיקת הגביע הפועל תל אביב תתארח אצל נציגת הלאומית האחרונה במפעל, הפועל ראשון לציון. האלופה עירוני קרית שמונה תשחק אצל בני סכנין ואילו הסינדרלה אסי גלבוע תמתין במגרש הקטנטן בתענכים להפועל רמת גן.

משחקי רבע הגמר (12 ו-13 במרץ):

בני סכנין - עירוני קרית שמונה
בית"ר ירושלים - מכבי חיפה
הפועל ראשון לציון - הפועל תל אביב
אסי גלבוע - הפועל רמת גן

יניב קטן, שחקן מכבי חיפה מול קובי מויאל, שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
עוד קרב גדול. יניב קטן לפני קובי מויאל/ברני ארדוב

כזכור, רק ביום ראשון מכבי חיפה הביסה 1:4 את בית"ר ירושלים והשלימה עליה דאבל עונתי בליגה, אחרי שניצחה 1:2 בטדי בסיבוב הקודם. שתי הקבוצות נפגשו לאחרונה בגביע במאי 2009, אז בית"ר ניצחה 1:2 בגמר. השתיים נפגשו גם בגמרים ב-1985 ו-1989, וגם בשני המקרים הללו הירושלמים ניצחו.

אז הפועל תל אביב, מחזיקת הגביע בשלוש השנים האחרונות, תנסה להמשיך את מסע ההגנה על התואר, אחרי שעברה בקושי את הפועל כפר סבא (0:1). היא כאמור תבקר באצטדיון הסופרלנד אצל הקבוצה של אייל לחמן, שזכה בגביע עם סכנין. עבור ראשון לציון מדובר ברבע גמר ראשון מאז 2001, וגם אז היה זה מול האדומים שחגגו עם 2:5.

עירוני קרית שמונה, שכבר זכתה בגביע הטוטו ואשתקד גם באליפות היסטורית, עברה את מכבי יבנה ותרצה לרשום מסע קסם גם בגביע. בני סכנין, למרות מאבקי התחתית בליגה, עברה את בני לוד עם 2:3 והיא תתייצב מולה עם פנטזיה על שחזור הזכייה בגביע מ-2004.

הפועל רמת גן, שהניפה את הגביע שנה לפני סכנין, ב-2003, עלתה אחרי 3:5 דרמטי בהארכה על הפועל עפולה. הפעם היא תפגוש את היריבה המושבעת של עפולה, אסי גלבוע, שהשתלטה על תפקיד הסינדרלה השנתית אחרי שהדיחה כבר את הפועל פתח תקוה והפועל אשקלון בתענכים. האם נציגת ליגה א' תצליח להדהים גם את האורדונים? התשובות בעוד כשבועיים.

יצחק ויסוקר יעקב אקהויז הגרלת רבע גמר גביע המדינה. קובי אליהו
סידר הגרלה נוחה לקבוצתו האהובה. יעקב אקהויז, משמאל, עם הפתק של הפועל תל אביב לצד יצחק ויסוקר/קובי אליהו
יצחק ויסוקר יעקב אקהויז הגרלת רבע גמר גביע המדינה. קובי אליהו
המשחק המרכזי. צמד שחקני העבר עם הפתקים של בית"ר ירושלים ומכבי חיפה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully