וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תתלונן במשטרה נגד האוהד המתפרע

28.2.2013 / 18:16

לאחר שנודע כי הקבוצה תעמוד לדין, האוהד שפגע בקאדייב אותר ונדרש לא להגיע למשחקים ואימונים. תישקל גם תביעה

one

יממה לאחר ההפסד 0:2 לבית"ר ירושלים וההדחה מגביע המדינה, מנסים אנשי מכבי תל אביב לאסוף את השברים, בכדי להתכונן בצורה הטובה ביותר למשחק הליגה בשבת נגד בני סכנין. בקרית שלום רוצים לחזור עם שלוש נקודות מהמגרש בדוחא והמאמן אוסקר גרסיה שוחח היום עם שחקניו באימון וביקש מהם לשים מאחוריהם את ההפסד לבית"ר ולהתרכז כעת רק במשחק החשוב בשבת. גרסיה הוסיף ואמר: "אנחנו צריכים לחזור ליסודות המשחק שלנו, להניע כדור בצורה סבלנית ומסודרת ולשחק פחות על כדורים ארוכים ומעכשיו נצטרך לתת כבוד לכל יריבה שנגדה נשחק, כי אין לנו פריבילגיה לזלזל באף קבוצה".

שחקן בית"ר ירושלים ג'יבראיל קאדייב מורחק מהמגרש. ברני ארדוב
במכבי ינסו לאתר מי תקף אותו. ג'יבראיל קאדייב/ברני ארדוב

הקפטן שרן ייני, המגן יואב זיו והחלוץ ראדה פריצה, צפויים לחזור להרכב הראשון, על חשבונם של עומר ורד, איגנסיו פידלף ורוברטו קולאוטי. בתוך כך, נערכים במועדון להעמדת הקבוצה לדין משמעתי, בגין התפרעות אוהד הקבוצה, שהיכה לכאורה את ג'יבראיל קאדייב, שחקנה הצ'צ'ני של בית"ר ירושלים, בדקה ה-90 של המשחק. מכבי זומנה לדין בסעיף של התפרעות אוהדים, כאשר הדיון צפוי להתקיים ביום רביעי הבא.

מכבי תל אביב איתרה את האוהד ולאחר מכן מסרה הודעה ובה נכתב: "אוהד מכבי תל אביב, שהיה מעורב בתקרית עם שחקן בית"ר ירושלים, קיבל בדקות האחרונות הודעה בכתב מהמועדון לפיה תוגש נגדו תלונה במשטרה על ההתנהגות האלימה וחסרת הרסן במסגרתה תקף במהלומות וביריקות את שחקן היריבה. האוהד נדרש שלא להגיע למשחקי ואימוני מכבי תל אביב, על כל קבוצותיה - כי כניסתו לא תותר. בנוסף בוחן המועדון את הנזקים שנגרמו וייגרמו לו, ויפתח כנגד האוהד בהליכים אזרחיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully