וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: 62:75 לפנאתינייקוס על אנדולו אפס

היוונים ציננו את הטורקים שנעצרו אחרי שבעה ניצחונות, 13 נק' לדיאמנטידיס. צסק"א הביסה את אלבה, ז'לגיריס את מלאגה

שלב הטופ 16 ביורוליג נכנס לשלבים המכריעים שלו והמחזור התשיעי ננעל הערב (שישי) עם שלושה משחקים מעניינים בבית ה'. במוקד פנאתינייקוס ניצחה 62:75 את אנדולו אפס ובכך קטעה לה רצף של שבעה ניצחונות. צסק"א מוסקבה התאוששה מתקופה לא טובה עם 65:80 ביתי נוח מול אלבה ברלין. ז'לגיריס קובנה הביסה בחוץ את מלאגה 67:83.

דימיטריס דיאמנטידיס שחקן פנאתינייקוס מול ויטלי פרידזון שחקן חימקי מוסקבה. Ivan Korzhenevskiy, GettyImages
עצר את אנדולו אפס. דיאמנטידיס, משמאל/GettyImages, Ivan Korzhenevskiy

צסק"א מוסקבה - אלבה ברלין 65:80

הרצף הרע של צסק"א, שכלל שלושה הפסדים בארבעת המחזורים הראשונים, נעצר ללא קשיים מיוחדים מול הגרמנים החלשים, שנותרו עם ניצחון בודד בטופ 16. החבורה של אטורה מסינה שלטה מהפתיחה והשיגה את הניצחון החשוב עד מאוד, שמחזיר אותה למאבק על המקום השני. צסק"א הובילה במחצית ב-11 הבדל ולא הביטה לאחור, כאשר ננאד קרסטיץ' המצוין מוביל אותה עם 20 נקודות. תיאו פפאלוקאס, שהוחתם מחדש בשבוע החולף, קלע שבע והוסיף ארבעה אסיסטים.

תיאו פפאלוקאס צסק"א מוסקבה. Mikhail Serbin, GettyImages
שוב בעניינים. פפאלוקאס/GettyImages, Mikhail Serbin

מלאגה - ז'לגיריס קובנה 83:67

הליטאים, שהגיעו לאנדלוסיה עם שלושה ניצחונות בלבד בטופ 16, ידעו שמדובר בהזדמנות האחרונה שלהם וממש כמו שעשתה מכבי תל אביב אמש, הם חזרו מספרד עם ניצחון ועוד איזה ניצחון. רבע אחרון ענק של 11:24 נתן לז'לגיריס את הניצחון הגדול, שמחזיר אותה לתמונת העלייה להצלבה. הליטאים סיפקו רבע שני של 12:22, אבל מלאגה עוד הצליחה להיות צמודה, עד שבדקות הסיום לא היו לה כלל תשובות. מינדאוגאס קוזמינסקאס הוביל את המנצחים עם 15 נקודות, אוליבר לפאייט הוסיף 14. קרונוסלב סימון קלע 13 לספרדים החלשים, שירדו למאזן 5:4.

פנאתינייקוס - אנדולו אפס 62:75

יוונים מול טורקים זה תמיד נחמד ופאו הזכירה לאנדולו שלמרות שבעה ניצחונות רצופים וכושר נהדר, כדי לנצח אותה באואקה צריך הרבה מאוד מזל. המאצ' אפ בין דיאמנטידיס לג'ורדן פארמר היה מרתק ובעוד היווני מספק 13 נקודות וחמישה אסיסטים, אקס מכבי תל אביב הציג 10 נקודות, חמישה ריבאונדים ושבעה אסיסטים, אבל פאו הייתה גדולה על האורחת וברחה ברבע האחרון כדי לסגור עניין. רוקו אוקיץ' הנהדר קלע 13 למנצחים, כשהוא קוטף 19 ריבאונדים. 21 של דושקו סבאנוביץ' לא הספיקו לאפס, שקלעה רק 24 נקודות במחצית השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully