וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטה: "זה הסיכוי היחיד של נאפולי לתואר העונה"

מאמן יובנטוס דרוך לקראת משחק העונה מול השנייה בטבלה (ו', 21:45, ספ' 5 ו-HD). קבאני ישבור בצורת בת 500 דקות?

משחק עונה - לא פחות - מצפה לנו בליגה האיטלקית מחר (שישי, 21:45, ספורט 5 ו-HD) בין נאפולי המדורגת שנייה לאלופה והמוליכה יובנטוס. הפרטנופי איבדו גובה עם שלוש תוצאות תיקו רצופות שהרחיקו אותם עד כדי שש נקודות מהפסגה, אבל ניצחון ביתי בסן פאולו הגועש יצמק את הפער לשלוש נקודות ויפתח את מאבק האליפות במחזור ה-27.

אדינסון קבאני שחקן נאפולי. GettyImages
בצורת ארוכה מדי. אדינסון קבאני/GettyImages

במפגש הקודם בין הקבוצות ניצחה יובנטוס 0:2 בטורינו משערים לקראת הסיום של מרטין קאסרס ופול פוגבה, אבל בנאפולי זוכרים את גמר הגביע האיטלקי בו ניצחו אשתקד וכן את השלושער של אדינסון קבאני לפני שתי עונות. אלא שקבאני לא כובש כבר 500 דקות ותקוע על 18 שערי ליגה. הוא עדיין מלך שערי הסרייה A, אך זה בדיוק הזמן שלו להתעורר. נאפולי עשויה לשחק ללא אלסנדרו גאמבריני הסובל מפציעה, כשמיגל בריטוס בכוננות להחליפו לצד פאולו קנבארו והוגו קמפניארו בשלישיית הבלמים.

יובנטוס תחסר את פאולו דה צ'לייה, ניקלאס בנדטנר וסימונה פפה, כשקאסרס וניקולא אנלקה לא התאמנו ברביעי והם בספק. ג'ורג'יו קייליני עשוי לפתוח לאחר ששב מפציעה שהשביתה אותו מאז דצמבר. הגברת הזקנה לא ניצחה בסן פאולו בששת הביקורים האחרונים שלה שם, משמע מספטמבר 2000. "לנאפולי יש עדיין סיכוי לאליפות, זה התואר היחיד שהם עוד נלחמים עליו", אמר אנטוניו קונטה לקראת המשחק. "זה רק עוד אחד מכמה משחקים גורליים שמצפים לנו עד תום העונה".

אנטוניו קונטה מאמן יובנטוס. Jeff J Mitchell, GettyImages
משחק גורלי אחד מבין רבים. אנטוניו קונטה/GettyImages, Jeff J Mitchell

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully