וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: צמד ללבנדובסקי ב-1:3 של דורטמונד על האנובר

החלוץ שיעזוב בקיץ הוביל את האלופה לניצחון ביתי. לברקוזן גברה 1:2 על שטוטגרט, שאלקה הביסה 1:4 את וולפסבורג

מסעה של באיירן מינכן אל עבר הדאבל בגרמניה נמשך באמצע השבוע עם העפלה לחצי הגמר על חשבון דורטמונד. הבווארים ישחקו רק ביום ראשון מול הופנהיים מהתחתית, ובינתיים התאוששה האלופה עם 1:3 ביתי על האנובר מצמד של רוברט לבנדובסקי. לברקוזן השלישית השיגה 1:2 דרמטי על שטוטגרט, ואילו שאלקה הביסה 1:4 את וולפסבורג בחוץ. המחזור יצא לדרך בשישי עם 0:1 בחוץ של מנשנגלדבאך על פרנקפורט.

יורגן קלופ מאמן דורטמונד עם החלוץ רוברט לבנדובסקי. רויטרס
ממשיך לחייך. יורגן קלופ/רויטרס

פרנקפורט - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:0

פרנקפורט ממשיכה לאבד גובה וסוגרת ארבעה משחקים ללא ניצחון או אפילו שער זכות לרפואה וההפסד הביתי הזה אולי יסמל עבורה את איבוד המקום הרביעי, המוליך אל מוקדמות ליגת האלופות. המשחק הזה הוכרע עם שער בודד של לוק דה יונג ההולנדי בדקה ה-22, שהגיח מאחור להגבהה ונגח בעוצמה לרשת. המארחים תקפו גלים גלים, אבל החמיצו ללא הרף וגלדבאך, שהייתה גם היא בתקופה לא טובה, ניצחה אחרי ארבעה מחזורים עקרים והמשיכה את הרצף הנהדר שלה באצטדיון של פרנקפורט, עם ניצחון שלישי ברציפות.

לוק דה יונג מנשנגלדבאך חוגג שער. GettyImages
שער ניצחון יקר. דה יונג/GettyImages

דורטמונד - האנובר 1:3

אחרי שהודחה מהגביע בידי באיירן מינכן ורגע לפני גומלין שמינית גמר ליגת האלופות מול שחטאר דונייצק, אלופת גרמניה שמרה על המקום השני עם ניצחון על האנובר. הפעם זה לא היה 1:5 כמו בגביע לפני כחודשיים, אבל רוברט לבנדובסקי שוב הפגין את כישוריו עם צמד. החלוץ הפולני הודיע כי לא יאריך את חוזהו ובדורטמונד כבר השלימו עם עזיבתו בסיום העונה, אך קיבלו ממנו שער בדקה השמינית בתום מבצע קבוצתי נאה ועוד אחד מריבאונד בדקה ה-21. מוחמד עבדלואי רק צימק בדקה ה-40, לפני שהמחליף יוליאן שיבר נעץ את השלישי בדקה ה-72 לאחר בישול של יאקוב בלאשצ'יקובסקי.

רוברט לבנדובסקי דורטמונד חוגג שער. GettyImages
16 שערי ליגה העונה. רוברט לבנדובסקי/GettyImages

לברקוזן - שטוטגרט 1:2

ברונו לבאדיה חזר לביי ארינה, שם אימן ב-2008/9. במקום לצאת עם ניצחון, הוא יצא עם הפסד מתסכל. שטוטגרט חגגה בלברקוזן רק פעם אחת בעשור האחרון (2:4 בפברואר 2009) ועלתה ליתרון מפנדל של ודאד איבישביץ' בדקה ה-12, אבל המארחת שאיבדה גובה ב-2013 הצליחה לאזן שמונה דקות לסיום. מי אם לא שטפן קיסלינג השווה מהנקודה הלבנה עם ה-16 שלו העונה בליגה, ובדקה ה-86 היה זה הבינלאומי לארס בנדר שהכריע את המשחק בנגיחה, אחרי שהשוער סוון אולרייך עצר את קיסלינג. לברקוזן רק נקודה מהמקום השני.

שטפן קיסלינג שחקן לברקוזן. GettyImages
מהפך דרמטי. שטפן קיסלינג/GettyImages

משחקים נוספים

וולפסבורג - שאלקה 4:1
לוולפסבורג: איביצה אוליץ' (50). לשאלקה: יוליאן דראקסלר (33 ו-63), ג'פרסון פרפאן (78), קלאס יאן הונטלאר (86)

ורדר ברמן - אוגסבורג 1:0
לאוגסבורג: טוביאס ורנר (29)

נירנברג - פרייבורג 1:1
לנירנברג: טימי סימונס (33 בפנדל). לפרייבורג: ג'ונתן שמיד (83)

המבורג - גרויטר פירת 1:1
להמבורג: מקסימיליאן בייסטר (21). לגרויטר פירת: ניקולה ג'ורג'יץ' (14)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully