וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשקו: "אנשי אופ"א מרוצים מרמת המוכנות שלנו ליורו"

מנהל יורו הצעירות שייערך בארץ, סיכם את ביקורם של אנשי אופ"א במהלך השבוע החולף: "היה ביקור מקיף וממצה"

במהלך השבוע האחרון התקיים ביקור מקיף של משלחת אופ"א לבדיקת מוכנות אירוח טורניר אליפות אירופה לנבחרות צעירות בקיץ הקרוב בישראל. משלחת של כעשרים אנשי צוות הגיעה לישראל, בראשותו של מנהל הטורניר מטעם אופ"א, פיטר נורדסטרום ויחד עם מנהל הטורניר, רונן הרשקו וראשי האגפים השונים מטעם הועדה המארגנת המקומית, בעלי התפקידים ברשויות המקומיות המארחות ונציגים בכירים ממשטרת ישראל סיירו באצטדיונים, במלונות ובמרכזי האימונים על מנת לבחון את רמת המוכנות והתפעול של כל האמצעים בהם ישתמשו לטובת הפעילויות והמשחקים באליפות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביקור חיובי. רונן הרשקו ופיטר נורדסטרום/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך הסיור נבדקו כל האצטדיונים המיועדים לארח את הטורניר, החל מנתניה שבו יתקיים משחק, דרך המושבה בפתח תקוה בו יתקיימו שלושה משחקים מהשלב המוקדם וחצי גמר נוסף, בלומפילד, בו יתקיימו שלושה משחקי השלב המוקדם וטדי, בו יתקיימו שלושה משחקים מהשלב המוקדם ומשחק הגמר ב 18 ביוני.

מנהל הטורניר, רונן הרשקו סיכם את הביקור בצורה חיובית: "היה ביקור מקיף וממצה. אנשי אופ"א הביעו שביעות רצון מרמת המוכנות הכללית שלנו לקראת הטורניר. לעניין אירוח המשחקים בטדי, לרבות אירוח משחק הגמר – אכן המצב הקיים כיום לא עמד בציפיות מבחינת לוחות הזמנים אל מול התקדמות הבנייה אך, קיבלנו הבטחה גורפת מכל הגורמים האחראים כי אצטדיון טדי יהיה מוכן בזמן ואנו בטוחים כי כך יהיה. הסיור שהתקיים הינו האחרון ולמעשה בפעם הבאה שכל המשלחת הזו תגיע לכאן – זה יהיה לטובת הטורניר עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully