וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה פוצ'יוולי: חוזרים לגביע החורף

גביע החורף של ליגת קורונה פוצ'יוולי 2013 ייערך בסוף השבוע הקרוב בחוף גורדון בתל אביב – אושרי כהן חוזר

בטורניר גביע החורף של קורונה פוצ'יוולי (הקרדיט המבוקש) תיקחנה חלק השנה 16 קבוצות מהליגה הראשונה וקבוצות הליגה השנייה. באופן מסורתי יערך גביע החורף עבור הרכבים של שחקנים ישראלים בלבד.

הרכבים ישראלים חדשים ואטרקטיביים יתמודדו בטורניר גביע החורף ובניהם קבוצת סאן אנד ניקה עם חזרתו למגרשים של השחקן אושרי כהן שישתף פעולה בטורניר יחד עם ליאור באום, שותפו לשעבר של אמיר זוהר בקבוצה. אושרי וליאור נחשבים לאחד מהצמדים החזקים של הטורניר וירצו חזק על תואר מחזיקת גביע החורף. גם השחקן שלום מיכאלשווילי מפשיל שרוולים ויחד עם מאור קנדיל המצוין בקבוצת "כרישי החול", ינסו לאיים על התואר. לראשונה בטורניר רשמי של ליגת קורונה פוצ'יוולי ישתתפו זוג שחקניות: רוני ליף (עם הקשר המשפחתי לדפני ליף) ורונית גלבר. שתי השחקניות משקיעות באימונים ועם כוונה כנה ורצינית לתרום לפיתוח ענף הפוצ'יוולי לכיוון הנשי. רוני ורונית ישחקו עם בקבוצתן החדשה "בוניטה דה מייס".

הטורניר יערך על פני יומיים, יום שישי: שלב הבתים – סך הכל 4 בתים ובכל בית 4 קבוצות. שיטת המשחקים בכל בית היא שיטת ליגה של משחק אחד. שתי הקבוצות עם הניקוד הגבוה מכל בית יעפילו בסיום יום המוקדמות לשלב הגמרים שיערך ביום שבת. יום הגמרים (יום שבת) – 8 הקבוצות שהעפילו ביום המקודמות יפגשו בסיבוב הראשון במשחקי רבעי הגמר למשחקים בשיטת נוק אאוט. יום גמרים יכלול את משחקי רבעי הגמר לאחריהם חצאי הגמר ומשחק הגמר של גביע החורף.

לוח זמנים: יום שישי - משחקי המוקדמות יערכו בשעות 12:00-16:00. יום שבת - משחקי הגמרים יערכו בשעות 12:00-17:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully